Iemand die me kan vertellen wat dit is? Vorige week mijn urine laten testen ivm harde buiken, pijn bij plassen en voorweeeen. Vrijdag werd er een verhoogde concentratie gevonden van ontstekingscellen. Maandag her-test, helemaal schoon! Vannacht werd ik wakker: Ik moest zoooooo plassen! Nou echt, d'r kwam misschien een half kopje uit! Toen dacht ik al huh?! Maar het gevoel dat ik moest plassen, echt in mijn broek zou plassen, bleef! Na 3 uur nog steeds. En nu ook nog steeds! Ik blijf een heel onprettig gevoel hebben dat ik ontzettend nodig moet plassen, maar ik ben echt leeg. Of niet natuurlijk . Klinkt mij als een blaas ontsteking, maar mijn urine was echt schoon! Iemand enig idee????? Thanks
kan het niet zijn dat de kleine op je blaas ligt, waardoor die constant druk ervaart en dus doorgeeft aan je hersenen dat ie vol zit ook al zit er niets in? anders geen idee eigenlijk...
wat surf zegt zou heel.goed kunnen is het plassen ook branderig en pijnlijk? zou het kunnen dat je veel gedronken hebt ervoor? mijn urine was schoon omdat k snachts 3 liter water had gedronken om t eruit te plassen assistente aan de telefoon "nee hoor mevrouw u heeft nergens last van" nou zeg dat maar tegen een hormoonbom die verrekt van de pijn moest ff niet drinken en dan na 2 uur nog maar even een plasje brengen kreeg direct een recept voor AB
Tja, had ook niet echt veel gedronken de avond voor ik mijn ochtend piesie inleverde... Het doet niet echt pijn, maar het is meer een vervelend gevoel tijdens het plassen. Meer alsof het laatste beetje er niet goed uit kan. Snapt iemand dat haha? De kleine ligt niet op mijn blaas. Dat komt omdat mijn placenta in de weg ligt. Hij kan bijvoorbeeld ook niet indalen, maar hij heeft ook niet de ruimte om laag te liggen. De placenta is erg dik, en ligt heel ver omhoog. Euhm ja, zo wordt het verhaal wel duidelijker hahaha.. Ik zal het maar ff aan een gyn vragen volgende week. Het is iig zwaar irritant!