hoi allemaal, heb vandaag weer een nieuwe stap genomen en toch maar een afspraak gemaakt bij de ha voor aanstaanda maandag. omdat ik zulke lange cyclussen heb (zie onder)... de zenuwen gierde door mijn lijf toen ik belde, stom he! ben er best nerveus over, ben niet het typje dat snel naar de dokter gaat... wie is er ook voor zijn cyclus naar de ha geweest? wat kan ik verwachten? neem iig mijn tempkaartjes maar mee ernaar toe moest het ff kwijt, haha wat kunnen we onszelf druk maken he liefs rensie
Goed dat je een afspraak hebt gemaakt. Die lange cyclussen zijn echt geen pretje. Ik hoop dat ie iets voor je kan betekenen. Ik wil nog een paar cyclussen afwachten maar als ze zo lang blijven ga ik zeker ook een afspraak maken! Sterkte!
ben van plan om volgende week ook te bellen, maar ben nu net ongi geworden.(zin in een nieuwe plek om te kletsen?)
ben echt benieuwd wat ha gaat zeggen... nancy misschien kun je nu bellen en afspraak voor week na je ongi maken. hoe lang zijn jouw cycli? en die van de andere meiden? liefs rrensie
Nee hoor, niet stom. ik was al nerveus toen ik in verband met kinderwens belde om mijn medicatie aan te passen. Succes!