Hallo allemaal, Ongetwijfeld zal de vraag al eens eerder geplaatst zijn, maar toch hierbij... Welke zwangerschapstest is het betrouwbaarst / duidelijkst etc...???
ik vind kruidvat 2 voor 5 euro zeker het beste. ik teste positief 6 dagen voor nod. en hij werd alsmaar duidelijker succes!
ik persoonlijk vind het clear blue het pretigst, vooral de digitale. Je bent misschien wel wat duurder uit maar het is wel het duidelijkste zonder tuurstrepen enz.
kruidvat 2 voor 5 euro idd en clear blue. En niet de predictor en c1000! Daar heb ik slechte ervaringen mee...
KV 2v5 of uiterst gevoelige midstream van Z&K (de laatste was bij mij gevoeliger dan die van het kruidvat).
Om te beginnen op je nod absoluut de kruidvat 2 voor 5 euro! En als afsluiter de cb wel / niet zwanger....of die met indicator.
Kruidvat 2v5 testte achteraf gezien 1 dag voor NOD positief bij mij maar dat getuur met streepjes geeft wel onzekerheid. Dus ik blijf fan van Clearblue digitaal dan staat er gewoon zwanger, wel zo makkelijk. Deze keer die met indicator gebruikt.