Hoi! Heeft iemand ervaring met de vroege zwangerschapstesten van zwanger en kids? Die kun je 6 dagen eerder gebruiken (voor NOD) Zijn deze testen betrouwbaar? Ik wil morgen 3 dagen voor NOD een testje gaan wagen.....
Nee,zijn niet betrouwbaar,en kV 2v5 is gevoeliger dan deze.Heb bij deze testen roze streepjes gehad zonder zwanger te zijn.Kv was toen negatief.Bij deze zwangerschap op kV 2v5 al bij 9 dpo positief,en deze gevoelige z&k pas bij 12 dpo...conclusie:niet betrouwbaar,en kV 2v5 gevoeliger
Ze zijn niet betrouwbaar. Ik plaste altijd lichte streepjes op deze testen terwijl ik niet zwanger was.
Heb er ook streepjes op gehad terwijl ik niet zwanger kon zijn en niet tijdens eisprong!! Bij zwangerschap wel duidelijk verschil met de valse streepjes hoor!
Op de dipsticks had ik altijd streepjes. Op de midstreams (ook uiterst gevoelig van z&k) niet, alleen toen ik daadwerkelijk zwanger was. Dat was op 8dpo een duidelijke streep, dus inderdaad 6 dagen voor NOD (op 9dpo had ik een licht tuurstreepje op kv2v5)
Ik testte vandaag negatief......ik heb de midstream in huis. Ik denk dat ik dan geen geluk heb deze maand....maar rustig afwachten tot woensdag..
Dat is jammer meid, maar ik duim nog even verder. Ik heb wel eens gekke streepjes op de midstream gehad,maar dat was pas ver na aflees tijd. Nooit gekke streepjes op de dipstick van hun. Maar ik plas standaard rare streepjes op de kv. Het is best moeilijk dus, maar als je gewoon zo lang mogelijk probeert te wachten heb je tenminste iets minder kans op tuur streepjes, als je zwanger bent.