Moet even mijn verhaal kwijt We hebben een zoontje van 19,5 maand hij is gekomen na 4,5 jaar via Iui behandelingen met hormonen Nu geef ik mijn zoontje nog borstvoeding maar had al wel een cyclus die laatste maanden zon 34 à 36 dagen duurde Gisteren besefte ik ineens dat het wel erg lang geleden was dat ik mijn regels had gehad en ik kreeg steeds meer vage klachten van wisselend moe tot lage buik en rugpijn Ook begon mijn lichaam te veranderen meer te tekenen Vanavond stuurde ik mijn man een Appje of hij na zijn werk een zwangerschapstest kon halen Bij thuiskomst maar meteen gaan testen om de gevoelens te bevestigen of om door te kunnen met het idee dat het mooi was als het zo spontaan was gelukt maar dan hadden we ook vrede met de gedachte dat we een prachtige zoon hebben Maar mijn verbazing en blijdschap waren groot toen ik zag dat er vrijwel meteen 2 streepjes stonden We zijn nu spontaan zwanger van ons 2e wonder en al 5+4 dagen ver
Wauw wat bijzonder en fijn dat je je lichaam zo goed kent.... Dit kindje wil erg graag bij jullie zijn! Van harte gefeliciteerd 🍼
Gefeliciteerd geniet ervan........ het is echt een wonder om zwanger te mogen zijn. Wij zijn na 4 jaar bijna ivf en lang wachten zwanger van de 2e. Onze zoon is inmiddels 6.