Hahahaha ik zie m hoor! Zelfs als er een streep staat die op de slechtste foto nog duidelijk is, ziet mn man hem niet. Die geloofd alleen de CB met weken indicator hahaha
Als je temp kaartje klopt, heb je nog geen eisprong gehad. Zonder eisprong geen zwangerschap lijkt me. Kans is groot dat je test nu dus op je eisprong reageert helaas.
Ik zie ook echt geen eisprong in jouw kaartje en als LH testen negatief zijn denk ik dat dit een "vals" streepje is. Bovendien vind ik het streepje erg grijzig
Ja denk ook dat ik nog geen eisprong heb gehad. Mijn kaart was met pieken en dalen en totaal niks van te maken helaas. Maarja we gaan het zien. Denk ook dat hij negatief is morgen.
Hahaha oh oh.. Mannen toch. Wel lekker makkelijk. Die turen zich niet suf op testen maar geloven pas het echte werk. Lijkt me best relaxt om zo inelkaar te zitten!
Hè gets! Ik was helemaal blij voor je aan t begin van t topic.... doorgaan met de zoektocht meid 🔭
thanks meiden voor het meekijken! Ik ga weer verder op eitjesjacht. duurt nu wel heel lang. Als er geen eisprong komt wil ik zo snel mogelijk ongesteld worden natuurlijk.