Hallo dames, Vandaag op 10dpo (ja weer veel te vroeg) een testje gedaan van de Kruidvat. Na 5 min bleef hij wit, na 10 min stond er een licht streepje. Vorige maand had ik dit ook, bleek niks te zijn. Zijn er meer meiden die dit hebben?! Waarom blijven testen niet gewoon wit als je niet zwanger bent :x Hieronder even een bewerkte versie van mijn test van vanmorgen.
Streepjes die je na bewerking pas ziet verschijnen, zou ik sowieso als negatief beschouwen. Dat terzijde. Kruidvat doet er tegenwoordig lang over. Zolang als je de test binnen de maximale afleestijd afleest (geloof dat er in de bijsluiter staat "binnen een half uur"), is het resultaat geldig. Heb je ook een onbewerkte foto?
Mijn ervaring is niet positief met kv de laatste tijd. Ik krijg steeds deze streepjes ondanks niet zwanger te zijn. Je bent nog vroeg dus dit betekent nog niks. Als ze oplopen ben je zeker wel zwanger. Nog even geduld dus.
Heb ik... Ik hecht er verder ook geen waarde aan, overmorgen maar weer testen. Na 16 rondes ben ik niet zo heel snel meer positief Dit is de onbewerkte: Had de belichting wat aangepast omdat je hem bijna niet zag. Zeker na uploaden hier niet.
hm lijkt me een grijze streep? kan er niets over zeggen helaas. hoop over paar dagen duidelijkheid voor je
Lastig hè dat soort streepjes na de officiële afleestijd? Ik heb ook tientallen van dit soort streepjes op m'n testen gehad. Maar weet je... diep van binnen weet je het antwoord wel! Hopelijk heb je snel een knaller in je handen waar je niet meer omheen kunt!
Bizar joh, en vervelend. Ik heb dit dus nog nooit gehad, mijn testen blijven echt wit als ze negatief zijn. Zouden sommige mensen een hoger "basis" hcg hebben ofzo...?
Je hebt alleen Hcg in je urine als je zwanger bent anders niet. Nextstep: de 1e foto zie ik een streepje. Ik zou afwachten en op Nod nog eens testen. Spannend!
Geen idee!! Net wel mijn testje nog met water laten doorlopen en de streep blijft staan. Het is iig dus geen indroger. Mijn kv testen zijn nu op, heb alleen nog een predictor early digital liggen en Action testen... Oja en die van Certain. Maar die kent niemand haha.. Dus geen idee of die gevoelig zijn.
Zou ik t liefst proberen ja 😉 Uitgaande van mijn laatste cyclus is mijn NOD zaterdag, zondag of maandag denk ik. Cyclus ligt tussen de 26 en 28 dagen meestal.
Ik zie een streepje hoor, spannend. Kan ook goed dat je vorige keer wel een bevruchting had, maar toch gewoon ongesteld werd. Dat percentage is veel hogen dan het percentage dat uiteindelijk een hele zwangerschap uitzit. Ik heb goede hoop voor je. Vanaf mijn scherm lijkt het ook roze.
Ik zie t ook maar heb helaas zelf regelmatig zulke valse streepjes gehad. Over 2 dagen moet ie duidelijker zijn, anders ben ik bang voor n valse
Ik denk inderdaad ook dat deze streepjes niet vals zijn, maar dat je gewoon een hele vroege miskraam hebt gehad. Dit komt best vaak voor (in 25% van alle zwangerschappen), maar de meeste vrouwen weten dit niet omdat ze niet zo vroeg testen. Zo'n vroege miskraam treedt vaak op rond de tijd dat je ongesteld zou moeten worden, dus het lijkt dan alsof je gewoon ongesteld bent geworden. Mijn tip: niet meer voor NOD testen, je schiet er niks mee op en het kost ook nog eens een hoop geld!
Ik vind het streepje wel goed zichtbaar. Nu afwachten of die oploopt en ja zoals hierboven gezegd wordt, het kan best dat je zwanger was en toch ongesteld geworden bent.
Dit was mijn rijtje.. Dus ik ben hoopvol voor je! Ik deed de test en ging douchen... Na ongeveer een kwartier las ik ze af.