Steeds licht streepje buiten de tijd..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nextstep, 28 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Vandaag op 10dpo (ja weer veel te vroeg) een testje gedaan van de Kruidvat. Na 5 min bleef hij wit, na 10 min stond er een licht streepje.

Vorige maand had ik dit ook, bleek niks te zijn. Zijn er meer meiden die dit hebben?! Waarom blijven testen niet gewoon wit als je niet zwanger bent :x

Hieronder even een bewerkte versie van mijn test van vanmorgen.

image.jpg

1Vlindertje123 vindt dit leuk.
  2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Kv doet er ook erg lang over.. Ik zou n testpoint2v5 doen.. Maar ik zie m wel!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Streepjes die je na bewerking pas ziet verschijnen, zou ik sowieso als negatief beschouwen.

Dat terzijde.

Kruidvat doet er tegenwoordig lang over. Zolang als je de test binnen de maximale afleestijd afleest (geloof dat er in de bijsluiter staat "binnen een half uur"), is het resultaat geldig.

Heb je ook een onbewerkte foto?

4. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Mijn ervaring is niet positief met kv de laatste tijd. Ik krijg steeds deze streepjes ondanks niet zwanger te zijn. Je bent nog vroeg dus dit betekent nog niks. Als ze oplopen ben je zeker wel zwanger. Nog even geduld dus.

5. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Heb ik... Ik hecht er verder ook geen waarde aan, overmorgen maar weer testen. Na 16 rondes ben ik niet zo heel snel meer positief ;)

Dit is de onbewerkte:

image.jpg

Had de belichting wat aangepast omdat je hem bijna niet zag. Zeker na uploaden hier niet.

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hm lijkt me een grijze streep? kan er niets over zeggen helaas. hoop over paar dagen duidelijkheid voor je

7. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Ik zie het wel spannend

8. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Lastig hè dat soort streepjes na de officiële afleestijd? Ik heb ook tientallen van dit soort streepjes op m'n testen gehad. Maar weet je... diep van binnen weet je het antwoord wel! Hopelijk heb je snel een knaller in je handen waar je niet meer omheen kunt!

9. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik vind m er positief uit zien. Ben benieuwd! Morgen of overmorgen opnieuw testen:D

10. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Bizar joh, en vervelend. Ik heb dit dus nog nooit gehad, mijn testen blijven echt wit als ze negatief zijn. Zouden sommige mensen een hoger "basis" hcg hebben ofzo...?

11. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Je hebt alleen Hcg in je urine als je zwanger bent anders niet.

Nextstep: de 1e foto zie ik een streepje. Ik zou afwachten en op Nod nog eens testen. Spannend!

12. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Geen idee!! Net wel mijn testje nog met water laten doorlopen en de streep blijft staan. Het is iig dus geen indroger.

Mijn kv testen zijn nu op, heb alleen nog een predictor early digital liggen en Action testen... Oja en die van Certain. Maar die kent niemand haha.. Dus geen idee of die gevoelig zijn.

13. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Zou ik t liefst proberen ja 😉 Uitgaande van mijn laatste cyclus is mijn NOD zaterdag, zondag of maandag denk ik. Cyclus ligt tussen de 26 en 28 dagen meestal.

14. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ik zie een streepje hoor, spannend. Kan ook goed dat je vorige keer wel een bevruchting had, maar toch gewoon ongesteld werd. Dat percentage is veel hogen dan het percentage dat uiteindelijk een hele zwangerschap uitzit. Ik heb goede hoop voor je. Vanaf mijn scherm lijkt het ook roze.

15. 2boyss

2boyss Actief lid

29 jan 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie ook een streepje en ik ben echt een waardeloze tuurder :D. Succes!!

16. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik zie t ook maar heb helaas zelf regelmatig zulke valse streepjes gehad. Over 2 dagen moet ie duidelijker zijn, anders ben ik bang voor n valse

17. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk inderdaad ook dat deze streepjes niet vals zijn, maar dat je gewoon een hele vroege miskraam hebt gehad. Dit komt best vaak voor (in 25% van alle zwangerschappen), maar de meeste vrouwen weten dit niet omdat ze niet zo vroeg testen. Zo'n vroege miskraam treedt vaak op rond de tijd dat je ongesteld zou moeten worden, dus het lijkt dan alsof je gewoon ongesteld bent geworden.
    Mijn tip: niet meer voor NOD testen, je schiet er niks mee op en het kost ook nog eens een hoop geld!

18. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik vind het streepje wel goed zichtbaar. Nu afwachten of die oploopt en ja zoals hierboven gezegd wordt, het kan best dat je zwanger was en toch ongesteld geworden bent.

19. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Ik vind het een grijs streepje,maar hoopt dat het raak is!

20. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    image.jpg

Dit was mijn rijtje.. Dus ik ben hoopvol voor je!
    Ik deed de test en ging douchen... Na ongeveer een kwartier las ik ze af.

Deel Deze Pagina