Huh?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Maiasaurus, 16 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Ik wilde lief reageren, maar echt... Bedankt! Nu weet ik dat ik eigenlijk heel normaal ben. En geloof me, ik vroeg me al af of ze me weg moesten brengen vanmiddag...


    Voor een ieder die dit topic pijnlijk vindt, een hele dikke knuffel. Sterkte met het verwerken van jullie verlies.

    Ik hoop dat @Beheer snel er een slotje op gooit. Dit kan toch niet serieus zijn?
     
    Robijn89, Syane en Kaatje92 vinden dit leuk.
  2. boogiebril

    boogiebril Niet meer actief

    Wat een afschuwelijk topic. Ik heb er verder geen woorden voor. Sterkte voor de dames die wel door zo'n vreselijk zware periode moeten.
     
  3. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    #63 Lisa280887, 17 nov 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2018
    Serieus? Ga je nou echt deze opmerking maken? Ik heb de rest nog niet gelezen maar jezus... wat ben jij een vreselijk naar en ongevoelig mens. Je zou eens moeten weten hoe het is om met onvruchtbaarheid te dealen.
     
    wennepen80, Zara75, Robijn89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Zo, koekoek... o_O

    En serieus? Je vernoemt je menstruatie (want dat is het gewoon geweest) alsof je later in je zwangerschap een kindje bent verloren.
    Ik vind het echt ziek. Sorry...

    En dan ook nog spotten met onvruchtbaarheid. Ik zal verder maar niets meer zeggen............. :thumup:
     
  5. Jennifer93

    Jennifer93 Actief lid

    3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    Mensen.. aangezien ze beheer niet tagt, dit nog niet op slot staat en ze gewoon lekker alle reacties afwacht denk ik echt dat iemand hard lacht achter zn pc om de reacties die hierop komen.. duss stoppen met reageren is denk ik de beste optie..
     
    Syane en nneah vinden dit leuk.
  6. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd wat de naam word van je volgende menstruatie......
     
    conejita, Miles, Siamara en 15 anderen vinden dit leuk.
  7. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Dikke knuffel voor jou ❤️
     
  8. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    ❤️❤️❤️
     
  9. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Dikke knuffel! ♡

    Dit tsja persoon/geval hoe je t ook maar noemen wilt doet t er gewoon om. Ze is nog wel online geweest. Echt ik TS ik hoop oprecht voor je dat je hulp of iets krijgen gaat want er gaat serieus iets ZWAAR mis bij jou! Maar jij als afgestudeerde psycholoog zal dit vast allang door moeten hebben! Kansloos gewoon.

    @Beheer kunnen jullie hier aub wat mee doen? Dit topic staat wel erg lang open.. nog beter wis dit topic zodat niet nog meer mensen hiermee geconfronteerd hoeven te worden!
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  10. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Dansprinsesje en Phoebe vinden dit leuk.
  11. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Jeetje een psycholoog met psychoses due dit soort opmerkingen maakt. Als het goed is hoor jij dan te weten hoe het werkt. Te grappig eigenlijk wat je jezelf aandoet. Een menstruatie die je een naam geeft omdat jij vindt dat je een miskraam hebt.
    Vreselijk je moest eens weten hoe t voelt om ongewenst kinderloos te zijn. Mk na mk te krijgen..
    Als jij psycholoog bent ben ik Sinterklaas..
     
    Zara75, Robijn89, Flamingo1990 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ook een dikke knuffel voor jou! ♡
     
    zonnetje2015 vindt dit leuk.
  13. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Hier inmiddels een gezonde dochter en bezig voor nr 2.
    Dit soort reacties blijft t bloed onder mn nagels vandaag halen..
    Mafkees.
     
  14. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Kan ik me heel goed voorstellen. Hier ook een MA mee gemaakt en kan er ook echt niet tegen laat staan als je ook nog eens een heel traject moet afleggen waar deze mafketel ook nog eens mee spot bah echt t maakt me alleen maar kwader
     
  15. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    Volledig mee eens!
     
  16. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    Dikke knuffel ❤️❤️
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  17. boogiebril

    boogiebril Niet meer actief

    Ik herdenk ook elke maand de eicel die niet bevrucht werd. Schrijf er pagina's vol over in mijn dagboek.

    Hoe langer ik er over nadenk hoe triester ik het vind voor je. Elke maand een menstruatie zal je niet in de koude kleren gaan zitten. Oh wacht...
     
    DQueen, Siamara, Zara75 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Hele dikke knuffel terug lieverd❤️❤️❤️❤️
     
  19. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Echt ik heb in deze 10 jaar al heel veel idioten gezien op zp. Maar dit spant de kroon helemaal...

    1 dag na sex kan never nooit niet..eicel springt dan is ie 24 uur bevruchtbaar. Zaadcelletje doet er 16 uur over om bij de eicel te komen. En als je het dan ook nog onbeschermd doet komt er misschien 1 zaadje in je baarmoeder terecht. Dan duurt het nog eens 5 dagen voor er uberhaupt een Emmy innesteld. En dan pas gaat het hcg af geven. Waardoor je na 2a3 dagen een beetje misselijk kunt zijn of zo...

    Ik heb elke maand stolsels. Sommige zijn wel 4 cm groot. Das normaal een stolsel is je opgebouwde baarmoederslijm. Das geen LUCY of Annie of jane. Das een klompje BLOED.
    Ik denk dat jij geen psycholoog bent maar psychisch bent.
    Op een forum waar zoveel meiden lief en leed delen. Waar zoveel mama's wensmama's zitten ga jij even een sneer snaar of hoe je het noemt. Sarcastische opmerking maken over onvruchtbaarheid?

    Je hebt geluk dat ik je niet voor me neus heb staan terwijl je dat zei.
    Anders had je alle spuiten pillen naalden verdriet pijn emoties van de laatste 9 jaar in je gezicht gekregen.

    Onbegrijpelijk dat er zo'n idiote op deze wereld zijn. Bah..
     
    maliro, Zara75, bozoe en 11 anderen vinden dit leuk.
  20. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Ik kan hier maar 1 ding op zeggen:

    WHAHAHAHAHAHAHAWHAHAHAWHAHAHAWHAHAHAHAAAAAA

    Mijn klok mist nog een Koek koek... lijkt me de ideale functie voor jou om te vervullen! Wat een mafketel zeg!

    Maaruhhh... ff oprecht.... veel sterkte met het verlies van Lucy, het mooie stolsel wat niet bij je mocht blijven.
    Je hebt haar toch wel een mooi plekje in de tuin gegeven hoop ik? Dan kan je haar elk jaar weer herdenken.
     
    DQueen, wennepen80, Zara75 en 10 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina