Positieve ovulatietest op cd32??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rombely, 20 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rombely

Rombely Niet meer actief

Hi dames ,

Afgelopen zondag nod en nu nog niet ongi. Vrijdag had ik ver na afleestijd een streepje op m'n zwangerschapstest (tel ik niet als geldig) en zaterdagmorgen en gisteravond een negatieve zwangerschapstest, ik ben dus niet zwanger. Geen idee waarom maar vanavond een ovulatietest gedaan en die is bijna positief. Op cd 32. De afgelopen 28 rondes was mijn maximale cyclus 29 dagen. Raar dit hè, of zegt deze ovulatietest niets? (als ik niet rond m'n piek zit is de test altijd heel licht, genoeg ovulatietesten gedaan om dat te weten)
    Zou m'n cyclus van slag zijn omdat ik nu geen hormonen meer gebruik?
    Graag jullie mening en advies:).

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    De rondes hiervoor heb je dus hormonen gebruikt??
    Dan kan het goed zijn dat je lichaam nu ff van de leg is en je dus een veel later ei krijgt dan normaal.

3. Rombely

Rombely Niet meer actief

Oh echt, dat wist ik niet. Ik heb 3 rondes pregnyl en gonal-f gebruikt. Dan ga ik maar door met testen en kijken of die verder oploopt. Thanx.

4. Rombely

Rombely Niet meer actief

@RoGiJuLi, zou je naar deze test willen kijken. Als je er wat op ziet:oops:. Deze foto is binnen 1 minuut gemaakt, met tweede ochtendplasje. Ik weet niet hoe die opgedroogd is want ik moest weg.
    Of zou deze reageren op m'n lh piek? DSC_0170.JPG

5. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ik zie links heel vaag iets maar de foto is niet al te best. Ik hoop dat je straks een mooie duidelijke test in handen hebt

Rombely vindt dit leuk.
  6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie hier niks op.
    De foto is ook niet goed genomen, schuin op de test, veraf en wat donker.

Of hij op je lh piek reageert weet ik niet.
    Woensdagavond was je ovu test heel donker.. heb he niet daarmee doorgetest dan?? Ik denk namelijk dat dat verstandiger zou zijn geweest dan nu een zwtest te doen ;)

7. Rombely

Rombely Niet meer actief

Ik weet het. Gister was de ovulatietest hetzelfde en die wou ik de aankomende dagen blijven doen. Maar net een hele plas bloed verloren dus ben gewoon ongesteld geworden helaas.
    Ik kon me niet inhouden en had daarom de zwangerschapstest gedaan, opgedroogd is er een licht streepje zichtbaar maar dat betekent dus niets
    DSC_0174.JPG

8. Rombely

Rombely Niet meer actief

Ik had helemaal over je reactie heen gelezen. Maar bedankt voor je reactie! Inmiddels ongesteld dus gewoon een hele rare cyclus :confused:

9. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Zover als ik weet zijn deze best betrouwbaar en geven ze geen valse lijntjes vind deze ook wel duidelijk

Rombely vindt dit leuk.
  10. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

8 jan 2016
    1.056
    475
    83
    Ik zie een streep! Spannend

Edit: je laatste post niet gezien, jammer!! Vond hem wel duidelijk eigenlijk

Rombely vindt dit leuk.
  11. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Ziet er voor mij uit als een vroege miskraam..
    Wel wat hcg aangemaakt, innesteling die misging?

(Maar ik heb niet alle wijsheid hoor, wat dit betreft)

Rombely vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina