clear blue met indicator

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ds85, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    he dames,

ik had vermoedelijk vrijdag met nod. heb vanaf toen duidelijk positief getest met kruidvat 2v5. vabdaag een ckear blue met indicator gedaan zodat manlief het ook gelooft.
    nou geeft de test zwanger 1-2 aan, maar zou echt al 2-3 moeten zijn. hebben meer dames hier ervaring mee of moet ik me zorgen maken... wat een onzekere tijd is dit toch :(

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Geen zorgen meis, lees de gebruiksaanwijzing!! De CB geeft de weken aan vanaf je eisprong, niet vanaf het begin van je menstruatie zoals normaal gerekend wordt. Het klopt dus gewoon helemaal!!

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik sluit me geheel aan bij Evira! Lekker genieten van je zwangerschap nu!!

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Klopt inderdaad. 4 weken zwanger is melding 1-2 op de test.
    Gefeliciteerd!

5. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Idd ik sluit me ook asn bij de reacties hierboven!
    Geniet van je zwangerschap!

6. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    ik sluit me ook aan bij hier boven;)

7. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Ik ben het niet eens met bovenstaande reacties, het zou idd eerder 2-3 moeten zijn als vrijdag je NOD was (met 3 tot 4 weken zwangerschap is het 1-2 en met 4 tot 5 weken zwangerschap is het 2-3), maar ik zou me geen zorgen maken hoor! Zou heel goed kunnen zijn dat als je morgen nog een x test, dat er dan wel 2-3 staat! En niet iedereen bouwt HCG even snel op!

Je bent gewoon lekker zwanger, dus gefeliciteerd!

8. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    1-2 weken is toch goed dan ben je 3-4 weken zwanger dus ik zou me geen zorgen maken .
    tevens is het een indicator!
    mijn gyn vertelde mij ook dat hij hellemaal niet blij is met zulke testen omdat de ene vrouw nou eenmaal meer hcg aan maakt als de andere, en vrouwen zo snel in de onzekerheid worden gebracht!

9. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    ik ben inderdaad tussen 4 en 5 weken zwanger, dus zou 2-3 moeten zijn... Nou heb ik al wel gelezen dat meerdere vrouwen dit probleem hebben en dat de indicator maar 92% nauwkeurig is. Ik heb vandaag toch een afspraak bij de HA, dus ga wel voor de zekerheid even vragen. Bedankt voor de reacties

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van!

11. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik zou me ook niet te druk maken.. Een laat ei of een lange innesteling kan net die paar dagen schelen.. Ga lekker genieten!!!!

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Met de huidige techniek hebben ze ontdekt dat een eitje soms gewoon een paar dagen stil kan staan. Er gebeurt dan niks. Het gevolg is dat je daardoor wat later kan zitten met een latere uitgerekende datum als gevolg. Gewoon genieten dus. En ook niet volgende week testen wat hij dan zegt. Geeft alleen maar stress.

13. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    he dames, bedankt dat jullie me allemaal proberen gerust te stellen. Ben net bij HA geweest en die zei ook dat ik daar niet te veel waarde aan moest hechten.
    We gaan dus maar proberen zoveel mogelijk te genieten en proberen me niet zo druk te maken

14. leonieke

leonieke Niet meer actief

Goedzo.. het klinkt zo makkelijk hè.. snap je onzekerheid wel hoor.
    Fijn iig dat de ha het bevestigde! Nogmaals proficiat!

15. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Gewoon lekker genieten meis! De een test anders dan de ander.
    Ik heb met 4+3 een CB gedaan en deze zei toen 2-3.
    misschien over 2 dagen nog eens en dan staat er vast 2-3 :D

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@ds85: lieve meid.... hier precies hetzelfe.!!! ik begon me ook ongelukkig te voelen maar nu 2 dagen later staat er ook netjes 2-3weken..!!!

Deel Deze Pagina