wie kan voor mij deze prachtige foto van me zoontje minder belicht maken in zijn gezicht dat zou ik super vinden het liefst stuur ik hem via email zodat ik hem op normaal formaat krijg
Denk niet dat dat gaat.. Je kunt 'm wel wat donkerder maken en de tint van z'n huidje veranderen, maar dan heb je nog steeds geen duidelijke vormen van z'n neusje e.d..
Ik zou het morgenochtend even snel kunnen proberen, maar ik kan niet garanderen dat het lukt. Ik ga morgen namelijk om 12 uur van huis om een weekje NL te doen. Je kan het allicht per mail sturen en hoor je niks meer dan weet je waarom. Ik PM je ff mijn mail.
Met het kleine voorbeeldplaatje is het moeilijk, wordt pixelig, maar dit kon ik er in 5 minuutjes van maken:
Ff heel snel (en niet netjes) gedaan. Maar ik denk dat het op deze manier kan lukken, dus alleen de kleur wat veranderen. Want anders heb je een foto zonder neus enzo.
Ik kan het proberen. Ik ben heel veel met fotobewerking bezig en heb ook vaak overbelichte foto's maar tot nu toe heb ik het altijd prima goed kunnen krijgen. Je mag m altijd naar me mailen: mamadenieske@live.nl Groetjes!!!
grotere foto heb ik kan verzonden worden via email dames bedankt idd wat sommige zeggen je heb idd grotere foto nodig
In plaats van te proberen om het er heel natuurlijk uit te laten zien in de originele kleuren, kunt je het overbelichte ook juist meer overdrijven in een fotobewerkingsprogramma. Dan krijg je waarschijnlijk ook een heel leuk effect.
Je kunt gratis Picasa downloaden via internet. En het is heel gemakkelijk te gebruiken, want ik snap het ook haha.....