huid haar nagels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eloveh, 11 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik slik iedere dag VSM Puur mama voor: voor, tijdens en na de zwangerschap met foliumzuur. We zijn nog niet zwanger.

Ik heb heel dun haar en zou graag vitamine pillen erbij willen slikken voor huid, haar en nagels...
    Weet iemand of dat mag VOOR de zwangerschap, misschien word ik ieder moment zwanger en kan niet echt iets vinden op internet.

Of misschien iemand andere tips voor meer haargroei en tegen haaruitval?

x

2. brabbeltje

11 apr 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou je aanraden om priorin (pilletjes tegen haaruitval) te nemen :) Dit is geen hormonale behandeling ofzo, en het mag op genomen worden tijdens zwangerschap en borstvoeding (staat op hun site ook).
    Een vriendin van me heeft het na haar bevalling genomen omdat ze toen erg veel haar verloor. En ze is er heel blij mee. Ook mijn mama neemt dit elke dag in.

Succes!

3. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje, ik ga meteen even op hun site kijken!!!
    x

4. ikkeook

ikkeook Actief lid

12 jan 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Biotine of wel vitamine h of de volksmond of vitamine b8 genoemd
    Andere belangrijke toepassingsgebieden van biotine zijn groei en herstelprocessen van de huid, het haar, de nagels, de zenuwen en het beenmerg. Om die reden wordt het vaak ingezet bij haaruitval en haargroeiproblemen. Het wordt soms in shampoos verwerkt, maar het effect daarvan is twijfelachtig, aangezien biotine niet door de huid wordt geabsorbeerd.

Deel Deze Pagina