waterpokken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamamadelon, 24 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    wie kan mij zeggen hoe het oolk alweer zat?
    mijn zoontje heeft nu 3 dagen waterpokken en korrts tussen 38,5 4n 40 graden.
    nou weet ik dat de pokken zo`n 10 dagen a 2 weken duurt,maar hebben ze dan ook zolang koorts? ik baal nogal omdat ik met dit heeeerlijke weer binnen zit!!!!!!!!!!!
    ik heb een tuin op het zuiden,mag hij dan met een bed en pyjama uit de wind uit de zon? of mogen ze met lichte koorts nou helemaa niet naar buiten?

alvast bedankt!

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    je mag zeker lekker naar buiten. Met koorts is fris net lekker, als t maar niet koud is. Dus als je lekker t zonntje hebt geen probleem.
    Alleen helemaal in de zon natuurlijk ook niet omdat dat weer te warm is en je kunt niet smeren nu.
    Ook voor de jeuk is t frisse van buiten wel ff lekker.

Gewoon even op je gevoel afgaan als je t te warm of koud vindt of je merkt dat uk het niet lekker vind ben je zo weer binnen.

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    nou dan gaat hij morgen met zn bed lekker buiten!
    toevallig ging hij eind van de middag zelf al naar buiten dus ik denk dat het wel losloopt!

maar hoelang duurt die koorts nou? ook 2 weken?

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Lekker naar buiten dan drogen ze ook snel in (demi heeft ze sinds vorige week zaterdag en het is nu allemaal ingedroogd en korstjes zijn al aan het weggaan). Wat de koorts betreft kan ik je niet helpen want die had ze niet.

5. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Koorts duurt nooit langer dan een paar dagen. Zodra alles ingedroogt is niet besmettelijk meer. En meestal duurt het ook maar een paar dagen echt ziek en soms helemaal geen ziekgevoel. Je kunt gewoon naar buiten hoor!

6. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Hoi mijn zoontje heeft in maart waterpokken gehad met hele hoge koorts. Bleek dat hij er een dubbele oorontstekking bij had. Dit gebeurd vaker bij waterpokken werd mij verteld. Ik kreeg alleen geen antibiotica omdat ze dan de eventuele bijwerking niet kon controleren ivm de waterpokken. De vorige keer had mijn zoontje bij de antibiotica enorme huiduitslag. Dus dat wilde we hem niet erbij aandoen. Zijn waterpokken waren al erg genoeg. het zat zelfs in zn neus oren en mondje. Hij heeft 5 dagen hoge koorts gehad en toen ineens koortsvrij. Ik heb hem wel 4x per dag paracetemol gegeven.

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik zou zolang je kind zich goed voelt gewoon naar buiten gaan. Roos is net van de waterpokken af en had er ook erg hoge koorts bij (dan ga je natuurlijk niet naar buiten) en Suze heeft sinds eergisteren 10 waterpokjes en geen koorts
    het verschilt dus erg per kind

Deel Deze Pagina