Klachten na bevalling pil weer begonnen

Discussion in 'Anticonceptie' started by DvS, Sep 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik heb net 1 strip gehad en kan nu niet zeggen dat ik me echt happy voel sinds ik ben begonnen:
    Veel buikpijn en ineens weer hevige bloedingen (waarschijnlijk doorbraak) en sinds gister echt buikkrampen en zelfs diarree!! Zit nu in de stopweek.
    Heb er alweer zo genoeg van van die troep!
    Klinkt dit bekend en moet je lichaam gewoon even wennen aan de hormonen?

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi
    Ik ben na de bevalling, na 2 weken weer met de pil begonnen. (microgynon 30, maar dan een b-merk zeg maar) En ik heb in het begin ook wel last gehad, het gaat natuurlijk dubbel op dan. Ontzwangeren, hertellende van bevalling en zwangerschap + dat je lijf weer aan de pil moet wennen. Is best heftig. Ik ben wel doorgegaan, omdat ik nu nog niet weer zwanger wil worden en de pil voor mij een goed anticonceptie middel is. Misschien kun je met je arts over leggen of een andere methode voor jou beter is?

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    hoi!
    ik heb ook last van de pil nu na de bevalling..
    ik ben 4weken na de bevalling weer begonnen met de pil, heb ik 3 weken geslikt en toen gestopt voor de stopweek.. ben toen ongesteld geworden, ik ben 1 dag niet ongesteld geweest, dag daarna wéér! 3 dagen ofzo.. ben bijna 2weken lang ongesteld geweest.. heb hier op het forum als tip gehad om minimaal 2 menstruaties af te wachten, voordat je begint met de pil.. zodat je lichaam zélf weer aande gang gaat.

4. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Mijn lichaam geeft het niet goed door laat maar zeggen dus menstrueert niet uit z'n eigen (PCOS).
    En de klachten diarree en buikkrampen, jullie ook bekend?

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Mijn menstruatie, duurde ± 3maanden voordat dat weer enigzins regelmatig was, met pil. Ben er zelfs mee bij de dokter geweest en dit heeft alles te maken met het ontzwangeren en wennen aan de pil. Ik heb geen diaree gehad.

Wel heb ik voordat de menstruatie begint meer klachten dan dat ik voor de zwangerschap had. Dan heb ik het over buikpijn en enorme stemmingswisselingen.

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Heel herkenbaar! ben nu ook gestopt en de klachten zoals buikpijn en diaree zijn weg! Kreeg er zelfs ook hyperfentilatie bij! Nooit last van gehad.. Troep! ;)

Liefss

Share This Page