Wat denken jullie? Gewoon wat uitslag, baby acne of KMA? Ik ga niet zo gauw naar een dokter maar ik wil toch een kma uitsluiten dus wil misschien toch even bellen morgen. Wat denken jullie? Liv heeft zoals jullie zien wat uitslag het zit in haar gezicht en ietsje in haar nek verder nergens. Ze slaapt 's nachts perfect door. Heeft zoals veel baby's wel wat krampen krijgt zij infacol voor. Begin van de avond is het vaak veel huilen door de krampjes maar na veel knuffelen of een warme douche valt ze bij mij in slaap ik wijd dit ook een beetje aan clusteren. Overdag ligt ze graag bij je. Maar als ze lekker ligt slaapt ze zo 3 uur lekker bij je. Ze krijgt pure jbpm en spuugt bijna niet meer zo af en toe kleine beetjes. Poepen gaat goed, vaak iedere dag en soms slaat ze een dag of 2 over.
Geen idee, is dit plotseling opgekomen of langzaam ontstaan? Heeft ze misschien een hele droge huid? Als je twijfelt zou ik sowieso even langs de huisarts gaan, beter een keer voor niks dan je van alles in je hoofd halen
Ja ik ga toch even bellen morgen denk ik, maar was benieuwd naar de meningen hier. Ze heeft het nu al een week of anderhalf en het ene moment is het wat minder bij bijv wakker worden 's ochtends en als ze huilt is het een stuk erger
Ik zou ook even langs gaan.. Ons zoontje had sinds 11 maanden een hele tijd rode pukkeltjes bij zijn mond. Ging later richting ogen en is eczeem. Beter te vaak laten kijken dan te weinig.
Baby acne lijkt het me niet. Onze meid heeft dat heel fel gehad, maar dat zag er zo niet uit. Zou ook even laten nakijken. Zeker omdat ze nog zo klein is.
Ik gooi m ff omhoog hoor dames. Uitslag is trouwens nu weer bijna helemaal weg. Ene moment is het er dus heel erg andere moment is het weg
Mijn dochter had ook zoiets. Was toen warmte uitslag maar dat lijkt en in deze kou heel onlogisch! Indd huisarts bezoeken