De titel zegt het al, ik ben nu 9 weken envooral erg misselijk. Ik heb een enorme vette huid sinds ik zwanger ben alleen sinds vandaag is dat wat minder. Is dat toeval of kan dat betekenen dat mijn lichaam aan de hormonen went en dat de misselijkheid ook afneemt?? Tijd zal t uitwijzen natuurlijk maar ik ben t misselijk zijn zoooo zat !
Waarschijnlijk zal na de eerste trimester je klachten wel gaan afnemen, en ik las dat je HCG met week 10 op z'n hoogst is en dat je dan de meeste klachten kunt hebben.. Ik zit zelf nu in week 10 heb ook een behoorlijk vette huid, ik zit nu onder de puistjes van gezicht tot me hele lichaam. (heb ook een erg gevoelige huid, maar het is vanaf vorige week extreem) En ik ben vooral heel erg vermoeid en begon ook steeds vaker misselijker te worden (maar gelukkig helpt brood eten bij mij om minder misselijk te zijn) Maar nog even en dan hopelijk zakken de klachten binnenkort af De één heeft hier meer last van en de ander weer van iets anders en het hoort er allemaal bij....
Hier tegenover gestelde... Huid vooral in gezicht word juist gladder, had vorige zw schap vooral last van rode vlekjes...die zijn zo goed als weg alleen bij me hals nog wat... In me gezicht en handen en rug is het weg.. Misselijkheid ken ik niet ....alleen nu moeite met medicijnen weg krijgen:S
Misselijkheid ken je niet? Mazzelaar! Nou, dan heb ik nog wat om naar uit te kijken als het in week 10 het hoogst is :-S zover ben ik nog niet, zucht..hopeloos dit!
Ja dat kan je wel zeggen heel veel mazzel...mij hoor je niet klagen.. Neemt niet weg dat ik andere sympthomen heb Die zijn niet zo hinderlijk
Pff...nou die misselijkheid kan me gestolen worden maar aan de andere kant...zodra ik me minder misselijk voel maak ik me zorgen of er iets mis is, haha. Erg is dat he? Mijn huid is minder vet maar de pukkels worden er niet minder om, eerder meer NOuja, we bijten door!
Tja.. Kan zijn dat het minder wordt maar hoeft niet. Ik ben tot 20 weken misselijk geweest en dat was spontaan van de één op de andere dag over. Hoop voor je dat de misselijkheid minder wordt, het is heel akelig....