Huidige situatie milieustraten

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Nummer4, 23 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    mijn man is vandaag gegaan en die kon zo doorrijden. Lange wachttijden hebben we zéker ook gehad. Toen werden de openingstijden ook iets verruimd tijdelijk. Dat is inmiddels niet meer.

Nummer4 vindt dit leuk.
  2. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    De afgelopen weken 2x geweest, 1ste keer op een dinsdagmiddag rond 13 uur en toen heb ik iets van een kwartiertje moeten wachten en vorige week gelijk in de ochtend geweest rond 9 uur en toen kon ik zo doorrijden. Dus hier valt het mee.

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.917
    9.434
    113
    Gelderland
    Hier de afgelopen periode heeeel veel met groenafval geweest en alle keren was het goed te doen. Regio Arnhem.

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.038
    15.073
    113
    Nadeel hier is dat je geen gesloten zakken mag gebruiken. Normaliter sorteerde ik de hele bende uit, papier, rest you name it en de rest ging dan in een puinzak omdat dat van alles wat was. Die puinzak mag je dus gewoon weer retour nemen want daar hebben ze geen vergunning voor, stel je voor dat je "nat afval" zou komen brengen (reguliererestafval zeg maar wat je in de containers moet doen).

Beetje irritant want ik wil de zolder nog onder handen nemen. De verhuisdozen staan nog ingepakt (nog maar 2.5 jaar). Overigens een zak met behangresten (behang afhalen) is ook niet toegestaan... Mja bij papiercontainer mag t ook niet, zijn maar rare jongens van die milieustraat. :|

Deel Deze Pagina