Koude handjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door palmie37, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Gister heeft de haar prikjes weer gehad en nu proberen we haar zonder puckababy te laten slapen.
    Gisteren ging dat heel goed en vannacht ook maar toen ik haar vanmorgen wakker maakte had ze hele erge koude handjes, verder was ze lekker warm.
    Is dit erg en kan ik er iets tegen doen?
    Volgens mij had ze er geen last van verder!

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

nee is niet erg hoor, mijn meisje heeft ook bijna altijd koude handjes, je kunt het beste in het nekje voelen hoe comfortabel ze zijn, als het nekje lekker warm is dan is het goed, hebben ze het niet koud.

3. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    hoi

mijn zoontje heeft lange tijd en soms bij koude nachten nu nog gewoon sokjes om zijn handjes gehad. ik vond het ook prettig omdat hij zo minder afleiding had met zijn handjes. mijn zoon doet zogezegd motorrijden, de hele dag met zijn handen en vingers net alsof ie gas geeft hahah. de kinderkamer kon best koud zijn bij ons en de sokjes waren erg prettig voor hem

groetjes laura

4. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Hier heeft Sterre dat nog bijna altijd, koude handjes en ze is toch al 20 maanden vandaag precies:) ze heeft er zelf geen last van en is verder lekker warm dus geen probleem!

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    volgens onze kraamhulp is het normaal dat baby's koude handjes of voetjes hebben omdat de bloedsomloop zeker als ze slapen soms nog weleens moeite heeft om de uiteinden van het lichaam voldoende te verwarmen. het scheen volgens haar geen kwaad te kunnen.zolang ze niet echt verkleurd zijn is dat denk ik ook wel zo. mijn zoon had het ook heel erg en dan werden ze echt rood of blauwachtig ik vond het altijd heel onprettig en duwde steeds zijn handjes onder de dekentjes. ik vond wat dat betreft de puckazak wel een uitkomst. nu is hij een jaar en ligt in een gewone slaapzak en is het inderdaad al een stuk minder.

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hier heeft de kraamhulp ook gezegd dat koude handjes en koud neusje niet erg is, hebben ze geen last van gelukkig!

Deel Deze Pagina