Even een vraagje over het aanvoelen van je eisprong... Ik had zondagochtend ineens hele scherpe steken in mijn linkerlies (als een messteek) en na een minuut was het over. Is dit mijn eisprong die ik heb gevoelt....? Qua tijd klopt het, maar ik ben zo benieuwd of dit het nou ook echt is...?
Het zou kunnen, hoewel ik mijn eisprong al vier dagen van te voren voel, met een zeurderige pijn, die erger wordt bij bewegingen zoals opstaan. Ook verlies ik de dag ervoor en op de dag zelf slierterig slijm. Op de dag zelf heb ik regelmatig steken aan één kant. Dit is echter bij iedereen anders, de meeste vrouwen voelen niks van hun eisprong, ik voel het ook pas sinds mijn derde zwangerschap.
Dat slijm verlies heb ik ook gehad, vandaar dat ik wist (en qua telling natuurlijk) dat ik op of rond de eisprong zat. Echter dat slijm heb ik ook pas sinds vorige maand (ben na jarenlang anticonceptie afgelopen januarie gestopt) dus ik dacht wellicht is dit ook wat nieuw en voel ik nu ook echt mijn eisprong aan...?
Zou kunnen, ik voel het meestal ook! En inderdaad, het is voor iedereen anders, echter meestal gaat het gepaard met een zeurderige ongi pijn ..
hoi, sinds een paar maanden houd ik mijn cyclus precies bij. Elk pijntje, slijmpje etc zet ik erin. Dus weet ik nu precies wanneer ik mn eisprong heb met symptonen. Bij mij is het na de 'slijmerige tijd', dan heb ik opeens een sliert. De dag erna niets meer. Dan weet ik dus dat ik of precies na 2 weken ongesteld moet worden, of dat ik dan heel blij mag zijn
Ik voel het ook elke maand, alleen deze maand niet. Hou ook het temperaturen bij via Fertilityfriend, die geeft aan dat ik op dag 10 mijn eisprong heb gehad. Alleen dus geen pijntjes deze maand. Heb normaal altijd steken, of rechts of linksonder. Dus wat jij beschrijft zou heel goed je eisprong kunnen zijn.
Ik had dezelfde gevoel wat jij omschrijft 2 dagen na mijn eisprong. Ben benieuwd of ik het nu ook weer zo duidelijk voel.
Ik voel het ook. Ik voel het als een zeurderige menstruatiepijn die langzaamaan heftiger wordt, meestal een dag aanhoudt en dan opeens stopt. Ik had het de eerste keer dat ik het voelde opgeschreven en ongeveer 2 weken later ongesteld... zo gaat dat nu elke keer, dus het is echt mijn eisprong. Ook dat slijm heb ik heel erg, een aantal dagen voor die pijn en een dag daarna meestal ook nog in slierten. Zal dus denk ik mijn eisprong hebben een dag nadat ik de ovulatiepijn heb gehad.