wel/niet gewenst

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door SE2, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SE2

    SE2 Nieuw lid

    11 jul 2007
    2
    0
    0
    Hoi dames,

    Ik ben nu een paar dagen overtijd, maar de test was negatief. Toch nog niet ongi geworden heb vage buikklachten, ben moe en ik heb honger.
    Bij de zwangerschap van mijn oudste was dit ook zo en na een tweede test bleek ik toen toch zwanger.

    Probleem is echter dat ik graag nog een derde kindje zou willen en mijn man niet. Nu zijn we niet helemaal zorgvuldig geweest met de voorbehoedsmiddelen dus er bestaat een kleine kans dat ik toch zwanger zou kunnen zijn.

    Aan de ene kant zegt mijn gevoel: ja, maar tegelijkertijd maak ik me zorgen over de reachtie van mijn man mocht het echt zo zijn.

    Ik sta enorm in tweestrijd.
     
  2. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Voorbehoedsmiddelen gebruik je samen toch? Dus hij kan het jou toch nooit "verwijten" als je zwanger bent?

    Ik zou het hem gewoon vertellen, kan ie zich vast voorbereiden als je later nog een keer een test gaat doen...
    EN misschien valt zijn reacie wel mee en is ie er dalijk kei blij mee!

    Suc6 en ik hoop wel stiekem dat je echt zwanger bent hoor....
     
  3. lianda

    lianda Fanatiek lid

    6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    nou meid ik snap helemaal wat jij bedoelt.
    ik heb zelf 2 zoontjes en wij wouden geen derde kindje.
    althans voorlopig de eerste paar jaar zeker niet.
    tot ik ineens op 1 juni nog niet ongi was en toch een test deed.
    en tot mijn grote schrik was er een lichte streep.
    mijn man was op dat moment al op zijn werk dius ik belde hem op.
    hij schrok er wel van dat zeker maar was verder wel positief.
    hij zei me van doe nog een test over 3 dgn en dan een clear blue.
    zo gezegd zo gedaan en deed de testwaar hij bij was.
    en ja hoor een hele dikke kruis.
    mijn man wilde absoluut voorlopig ook geen kids meer maar het eerste wat hij zei toen hij de test zag: abortus? daar wil ik niks over horen.
    ik was daar zo blij mee meid.
    als ik jou was en je hebt een posit test zou ik het gewoon eerlijk aan je man vertellen.
    ik gebruikte trouwens een condoom maar er is er 1 gescheurd geweest en daar is dit wonder iuit voort gekomen.
    succes laat je ons weten hoe het is gegaan?
     
  4. SE2

    SE2 Nieuw lid

    11 jul 2007
    2
    0
    0
    Hoi dames,

    Dank jullie voor jullie advies. Inmiddels is mijn man op de hoogte en heb ik een 2e test gedaan. Die ook negatief was. Aan een kant erg jammer aan de andere kant schrok mijn man heel erg en is hij nog niet toe aan een derde kindje. Dit kan ooit nog veranderen maar voorlopig genieten we fijn van onze twee schatten van kindjes
     

Deel Deze Pagina