Huidskleur baby (mixje en Bilirubine)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door suuzepuuzje, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    En dit is Lisa nu :). Ze is veel lichter geworden, maar wordt wel heel snel bruin (net als papa ;)). Haar ogen zijn donkerder bruin dan die van papa.

2. suuzepuuzje

suuzepuuzje Niet meer actief

Geweldig te zien zeg..Echt apart hé hoe zoiets werkt, ik ben benieuwd dan ook..handjes zien er nog steeds zo uit namelijk als bij de geboorte,en Aidan was ook blank/Roze bij de geboorte, daarna roder en geler

3. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Wat grappig om die verschillen te zien.
    Hierbij een foto van ons ventje met 12 dagen op weg uit het ziekenhuis naar huis en een foto van toen hij zes maanden was. Hij heeft trouwens ook paar dagen op blauwe lamp gelegen ivm geel zien.

4. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    En foto 2

5. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Het is normaal dat mixjes of donkere kindjes de ene dag donkerder zijn dan de andere. Het kleurt allebei nog bij. Kan soms wel maanden duren of een jaar voordat echte kleur zichtbaar wordt.

Hier mijn jongste half NL/Antilliaans, geboren met veel zwarte haartjes en haar kleurtje was als een indiaan, rood/bruin. Haar handjes waren daarentegen witter, maar plooitjes van vingers etc was weer lichtbruin hahhah.

Foto 1, 2 uurtjes oud;

Bekijk bijlage 329462

Foto 2, 12 dagen oud, een hele andere kleur dus.

Bekijk bijlage 329463

6. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Foto3 met 5 weken oud, vind ik haar er weer lichter uitzien.

Bekijk bijlage 329470

Foto 4 is van nu, nu is ze weer een stuk donkerder.

Bekijk bijlage 329471

Mijn vriend zegt dat ze nog donkerder gaat worden, nou het zal mij benieuwen.

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Volgens mij verschilt het nogal hoe de kleur zich verder ontwikkelt. Het is heel goed mogelijk dat je zoontje de kleur van zijn opa (of wellicht nog de ouders daarvan) krijgt. Het kan natuurlijk ook goed zijn dat het nog wel een beetje zal veranderen en dat hij toch wat lichter wordt.

Dit was mijn dochter toen ze een weekje oud was:

8. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    En dit is haar nu:

Ze is qua huidskleur wel lichter geworden, maar zodra ze naast andere kindjes zit zie je dat ze toch een hele andere tint heeft. Heel grappig! :)

9. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen verstand van hoe het zit met huidskleur, maar ik vind jouw mannetje absoluut niet gelig. Ik vind hem prachtig! :)

10. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Wat een prachtige kindjes en wat veranderen zo toch veel in korte tijd. Heel leuk om te zien.

11. suuzepuuzje

suuzepuuzje Niet meer actief

Ja, op dat gebied is moeder natuur erg leuk bezig haha,redelijk shocking even in het begin als je eerst denkt een volledig blank kindje te krijgen,en ja, het is idd een heerlijk ventje, we zijn dan ook erg trots op hem, maar jeej zeg als ik de foto's zo zie..wat een verschillen allemaal, en wat een enorme poepies ertussen pfff..

Deel Deze Pagina