Jahoor. Draag ik in de winter bij speciale gelegenheden (gala e.d.). Naar mijn mening kom je er niet mee weg wanneer je een maillot of legging draagt onder gelegenheidskleding. In de winter / bij koud weer draag ik onder rokjes en jurkjes naar mijn werk wel maillots of lange leggings.
Niet 'alledaags' maar eventueel wel bij gelegenheden waar je in een (nette) rok / jurk gaat. Maar dan echt een haast onzichtbare, dus goed passend bij je eigen huidskleur en zo dun mogelijk. Van een afstandje moeten mensen niet zien dat je een panty aan hebt, zeg maar. Maar misschien moet ik erbij vermelden dat ik niet zo'n fashionholic ben hoor, dus ik kan het helemaal mis hebben, haha. Ik kom eigenlijk niet veel verder dan dat een witte of huiskleurige legging echt helemaaaaal niet kan. Net als sokken in sandalen. (Helaas krijg ik mijn man maar niet overtuigd van het laatste. Zucht.)
Ik vind een licht antraciet/zwart/grijs panty mooier. Maar in alle eerlijkheid: een huidskleurige panty staat in welke kleur dan ook altijd beter dan een legging (uitgezonderd de strakke legging die weer verdwijnt onder een laars, maar dat is meer voor de winter). Net ook even geïnformeerd bij aanwezige mannen: legging is NIET OK onder een rokje/jurkje. Huidkleurige panty beter, al worden ze daar ook niet heel warm van. Ik vind een legging onder een jurkje of rokje echt niet staan. Maar goed, bij benen met cellulitis of spataderen etc. en heel warm weer heb je soms geen keuze, denk ik.
Ja hoor zeker wel!! maar dan moet je wel een zomerpanty nemen. Deze zijn er wel in 15 den. Maar er zit wel verschil in kwaliteit. Ik zou niet voor de wibra gaan bijvoorbeeld.
In de winter draag ik echt wel een legging onder een jurkje hoor, ben niet van plan mijn benen er af te laten vriezen. Natuurlijk niet zo'n jaren 80 legging. En dan laarzen eronder. En wat betreft die mannen... Ik denk dat ze sowieso niet warm worden van mijn scheenbenen met blauwe plekken en deukjes erin. Om over m'n knieën nog maar te zwijgen. Ik neem ze juist in bescherming door mijn benen niet in blote toestand te laten zien onder een jurkje. Echt waar, de illusie is mooier dan de werkelijkheid.
Ligt eraan wat je draagt... Ik heb meestal donkere jurkjes, aan daaronder doe ik een zwarte panty. Ik vind onder zwart of donkerblauw een lichte panty ordinair.
Het kan wel, maar dat moet het wel een goede kleur zijn die bij je huid past. Helemaal niet zo'n foute steunkousen-oma panty Zou dan voor licht zwart/grijs gaan. Zelf zou ik het niet zo snel doen, maar ik heb sowieso een hekel aan panty's. Wie heeft die ondingen in hemelsnaam uitgevonden Drama met aan en uittrekken, hoog afzak-gehalte, om het dan maar niet te hebben over de gaten en de ladders....
Overigens draag ik ook leggings onder een jurkje. Ik ga toch niet met m'n blote benen op een metrobankje zitten? En een panty met 30 graden..? Echt niet!
Ik koop altijd een getinte transparante.. Kost wel iets meer maar dan draag je toch een panty, de oneffenheden verdoezelen wat en je hebt geen rare kleur benen.
Ik ben denk ik echt de vreemde eend in de bijt wat dit betreft. Ik vind een huidskleurige panty juist velen malen mooier dan een zwarte of andere kleur, met een patroontje erin of nog erger; een legging. ik heb zelf 10 jaar gestijldanst en met gala's in een jurk altijd een huidskeurige glanspanty aan gehad. Stond naar mijn idee helemaal niet lelijk