Ja idd zeg flauw ik heb ook gezegd dat ik me erop had verheugd om te vervellen Volgende keer hopelijk doet ze wel tca. Ze vond ook raar had ik het idee , dat ik langskwam om te vragen Lekker dat jij wel aan het vervellen bent. fotoo? Ik ben benieuwd hihi
Klinkt eng zeg dit! Nemen jullie hier een week vakantie voor dan? Werkt het ook tegen 'actievere acné' of dan juist niet?
Hier zaterdag weer een tca peeling gehad en nu flink aan het peelen niet normaal hele bruine vellen brr Maar toch gewoon naar de sportschool en kapper geweest, boeiend blijf daar niet voor binnen! Tegen actieve acne werken salicylzuurpeelings het beste en zijn totaal niet agressief en schilfer je nauwelijks van.. Ook een fruitzuurpeeling is daarvoor geschikt. Salicyl is echt voor actieve acne Tca is echt bedoelt voor pigmentvlekken, fijne lijntjes, acne littekens, grauwe huid.
Goed 😃 de vellen zijn er allemaal af en m'n huid ziet er goed uit Nu 3 tca peelings gehad en m'n pigmentvlekken zijn haast weg 😃 En ben jij nog geweest?
Ow mooi zeg, ja heb voor de 2 de keer een peeling gehad , geen tca want is duur, huid ziet er mooier uit, ik ga volgende week weer