Welke films zijn leuk voor een 4 jarige? We hebben Netflix en Disneyplus. Ik wil morgen een gezellige filmnamiddag houden met m'n metekindje maar ben niet zo thuis in kinderfilms. Hij is redelijk gevoelig dus zeker niks wat eng kan zijn. Of leuke series mag ook. We hebben hier al 3645446 keer spidey of zoiets gezien dus eens iets anders zou ook leuk zijn. Alvast bedankt voor tips!
Minions, al vond dochter de achtervolging in de bioscoop wel wat te spannend. Maar goed dat is dan de bioscoop (was de laatste minions overigens)
Frozen x746383 haha pfff mees Kees ook vermakelijk en een film van een (echt) bloggersgezin, ben de naam even kwijt, heb m nog nooit zo horen lachen om iets op tv
Paw patrol film Finding Nemo, is officieel vanaf 6. Mijn zoontje van 4 vind hem erg mooi. Wil wel dat ik het stukje over een haai wel doorzap.
Ik vind 4 jaar erg jong voor een film, heb nog nooit eentje gevonden die niet te spannend was. Dus ik zou eerder voor series gaan. Casper en Emma bijvoorbeeld. Of Buurman en Buurman.
Ik zou in ieder geval een film kiezen van max. een uur. Verschilt misschien ook per kind, maar met die leeftijd kon mijn zoontje een uur net volhouden. Daarna was hij er wel klaar mee. Cory Carson keek hij graag of Mighty Express. Casper & Emma heeft hij ook heeeeeeeel vaak gekeken haha
Op Disney: Alles van Winnie de Poeh Tinkerbell Horton Cars Dikkertje dap Op Netflix: Woezel en Pip film Shaun het schaap film Buurman en buurman bakken en grillen
Danku voor alle tips, we zullen zeker iets vinden! Denk dat we eerst n sneeuwman gaan maken want er ligt hier echt veel sneeuw ineens en erna lekker gaan opwarmen onder een dekentje met de film/serie.
Maar dan moet je eigenlijk de film The Snowman kijken! Die vonden mijn kinderen echt hart leuk. Staat gewoon op YouTube.
Dikkertje Dap, Pluk van de Petteflet, Paw Patrol of Woezel en Pip vond ze hier toen wel leuk. Maar het liefst kijkt ze gewoon iets van een serie.
Mees kees is toch geen bal aan voor een 4-jarige? Ik zou gaan voor Brandweerman Sam of Dikkertje Dap ofzo.
Hier vinden mn 3&5 jarige mees Kees ook leuk. Ze vinden het grappig en lief was hun antwoord wat ze er leuk aan vonden. Zo slechte films zijn dat toch niet? (Ik bedoel, waarom zou een 4 jarige dat niet leuk vinden?)
Ik zeg ook nergens dat het slechte films zijn? Ik vind ze iig hartstikke leuk. Maar ik vind het niks voor een peuter/kleuter, die snappen toch helemaal niet waar het over gaat? Ze zullen lachen om het lachen, maar als je echt een film met je 4jarige wil gaan kijken zou ik dus wat anders zoeken wat meer voor de leeftijd geschikt is.