zoon 15 maanden helemaal overstuur als naar bed moet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lovelevi, 1 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelevi

lovelevi Lid

6 mei 2014
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoon van 15 maanden heeft nooit problemen gehad met naar bed gaan. Hooguit ging hij even spelen.. maar nooit echt huilen, alleen af en toe wat mopperen.

Maar sinds vrijdagavond huilt hij echt heel hard en heel zielig. Alsof er echt iets heel erg is.. en s middags ging wel hij gewoon slapen. Nu heb ik hem net in bed gelegd en nu huilt hij dus ook heel hard en zielig.

Wat kan dit ineens zijn? En wat kan ik het beste doen? Manlief zegt laten huilen en mijn gevoel zegt troosten.. Na 10 min. Proberen.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen?

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Link 15 maanden sprong: De

Ik denk een sprong! Ik ben meer van het troosten..
    Geef er altijd zoveel mogelijk aan toe en blijf tegen mezelf zeggen dat het een fase is en voorbij gaat.

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Ik luister altijd naar de soort huil. Als het overstuur is zoals jij omschrijft ga ik troosten! Je kleintje is misschien angstig ofzo en als hij huilt om mama/papa en er komt niemand...:(
    Ons dochtertje is nog een stuk jonger maar soms heeft ze ook van die fases en wat hier helpt is haar over haar rugje en hoofdje te strelen (ze ligt dan op haar buik) en heel zachtjes praten tot ze in slaap valt.

4. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar. Dochter 15 maand, en 's avonds is het een drama met slapen, 's middags ook steeds vaker. Het lijkt erop dat ze zelf ook echt minder slaap nodig heeft, komt regelmatig voor dat ze s middags al niet meer slaapt. En dan gaat het hier 's avonds stuk beter.

5. lovelevi

lovelevi Lid

6 mei 2014
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! We houden het op een sprong/fase! Heb m tot nu toe steeds getroost en dat blijf ik doen. Eerst probeer ik het.. wordt hij niet rustiger dan ga ik ernaar toe. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem zo overstuur te laten huilen.. naar mijn idee heeft hij op dat moment geborgenheid en liefde nodig <3

Deel Deze Pagina