Speelgoedkist opleuken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juffie81, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Ik heb een mooie grote houten speelgoedkist gekocht. Deze kist wil ik gaan beschilderen en evt. beplakken.
    Het is een kist met een bollopend deksel.
    Wij heeft er leuke ideeen voor mij?

en evt. foto's!

2. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    goh das wel een idee ja. ik heb ook een speelgoedkist gekocht, zon plastick ding ziet er neit uit. ik ga maar es brainstormen over ideeen.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Ik heb het met mooi kastpapier beplakt.

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    weet niet of het een blanke houten kist is als dat zo is en je kan zelf aardig tekenen zou je bijv. een kleurplaat van internet kunnen afhalen en die op de kist tekenen en dan mooi beschilderen.

5. vogeltje1

vogeltje1 Actief lid

12 sep 2008
    257
    0
    0
    Ik heb ook zo'n houten kist gekocht. Ben nu bezig hem knal roze te verven en daarna schilder ik haar naam op het deksel. Met zwarte verf of misschien goudverf lijkt me ook wel mooi. Als je leuke printjes zoekt kun je kijken op www.kleurmijninterieur.nl Daar staan allemaal raam en muurstickers enz. Misschien kun je daarvan een leuk plaatje als voorbeeld nemen.

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hier ook een houten kist gekocht en die ligt nu bij een kunstenares die veel kinderkust schilderd. Die gaat de kist dus schilderen (cadeautjes van schoonmoeders).

7. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Dat klinkt goed zeg! heb je naam of site van die kunstenares? (leuk kado trouwens!)

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

http://www.atelierkwintus.nl/

Ja ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat! Ik hoop dat we hem as zondag al krijgen :) Dan kan ik er eventueel een foto van maken.

9. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb ook de speelgoed kist van Luc zelf beschildert. Zal straks even foto maken.

Deel Deze Pagina