Ik heb een mooie grote houten speelgoedkist gekocht. Deze kist wil ik gaan beschilderen en evt. beplakken. Het is een kist met een bollopend deksel. Wij heeft er leuke ideeen voor mij? en evt. foto's!
goh das wel een idee ja. ik heb ook een speelgoedkist gekocht, zon plastick ding ziet er neit uit. ik ga maar es brainstormen over ideeen.
weet niet of het een blanke houten kist is als dat zo is en je kan zelf aardig tekenen zou je bijv. een kleurplaat van internet kunnen afhalen en die op de kist tekenen en dan mooi beschilderen.
Ik heb ook zo'n houten kist gekocht. Ben nu bezig hem knal roze te verven en daarna schilder ik haar naam op het deksel. Met zwarte verf of misschien goudverf lijkt me ook wel mooi. Als je leuke printjes zoekt kun je kijken op www.kleurmijninterieur.nl Daar staan allemaal raam en muurstickers enz. Misschien kun je daarvan een leuk plaatje als voorbeeld nemen.
Hier ook een houten kist gekocht en die ligt nu bij een kunstenares die veel kinderkust schilderd. Die gaat de kist dus schilderen (cadeautjes van schoonmoeders).
http://www.atelierkwintus.nl/ Ja ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat! Ik hoop dat we hem as zondag al krijgen Dan kan ik er eventueel een foto van maken.