Ik heb een slechte rug en begin er last van te krijgen. Ik begrijp dat je de fisio tegenwoordig zelf moet betalen. Klopt dit? Want het houdt me wel tegen te gaan al weet ik dat niet gaan ook niet goed os, maar dan probeer ik het langer te rekken. Wie kan mij meer info geven?
Net even onder cz gegoogled. Ben tot 1 Jan. aanvullend verzekerd voor jongeren. Dat houdt in dat ik 250,- vergoed krijg. Hoop dat dit klopt.
Echt afhankelijk van je verzekering. Ik zou onbeperkt kunnen omdat ik daarop gelet heb bij mijn aanvullende verzekering. Zou mooi zijn als je toch kan gaan, misschien heb je juist wel meer behandelingen nodig als je er mee door blijft lopen en je zult na je bevalling ook je kindje moeten tillen etc dus dan is het wel fijn als je zo min mogelijk klachten hebt. Misschien ook handig om tzt even d'r zorgverzekeringen van 2013 te bekijken als je denkt dat je meer fysio nodig zal gaan hebben.
Bedankt voor de tip. De verzekering moet toch aangepast worden, want deze dekt niet volledig de zwangerschap. Ik zal wanneer ik naar de fysio ga vragen om advies.
Hoop dat je klachten minder worden/binnen de perken blijven. Als alle voorwaarden van verschillende verzekeraars bekend zijn kun je op verschillende vergelijkingssites polissen vergelijken en dan kan je aangeven wat voor vergoedingen je belangrijk vindt. Dat kan je een beetje op weg helpen.
Meestal krijg je vanuit het basispakket 9 behandelingen vergoed per indicatie. Hoeveel je daarna vergoed krijgt hangt af van je aanvullende verzekering. Maar met 9 behandelingen redt je het wel dit jaar.
Vanuit het basispakket wordt fysiotherapie alleen vergoed als je een chronische machtiging hebt, dan moet je alsnog de eerste 20 behandlingen zelf betalen of gaan van je aanullende verzekering af. CZ jongeren is idd 250 euro en dat zijn zo'n 8 behandelingen die je dan vergoed krijgt,
Bedankt allemaal. Heb net een afspraak gemaakt. Helaas pas voor volgende week, maar dat zal wel goed komen. Beetje rusten, soms bewegen en misschien woensdag maar eens kijken bij zwangerschapszwemmen.
Als je straks bij cz de gezinnen aanvullende dekkingnneemt krijg je 325 vergoed, voor dit jaar althans hoe t volgend jaar Zit is nog niet bekend.... Maar gewoon fysio nemen, en Miss als je na Jan nog last hebt gerichte beweging therapie gaan volgen zoals Cesar of menschendiek, die hebben ook soms dingen icm zwangerschap. Sterkte ermee
Goed dat je toch gegaan bent! Ik kreeg met 14 weken last van mijn rug en ben sindsdien ook naar de fysio geweest, ik heb nu veel minder last en ben inmiddels 18 weken zwanger . Ik zit ook bij CZ en had navraag gedaan over de bezig en verzekeringen, zij gaf toen aan dat de verzekering die ik nu heb beter dekkend is dan de gezinnenverzekering. Laat je goed informeren door CZ .
Thanks voor de tip. De pijn is nu even veel erger, maar dit komt mede door het werk, wat ik van de Arbo weer moet uitbreiden. Eens zien of dat gaat lukken.