huiduitslag!?

Discussion in 'Gezondheid' started by Smiley23, Mar 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smiley23

Smiley23 Actief lid

Aug 9, 2014
    232
    55
    28
    Female
    Zuidholland
    Omdat ik niet voor elk klein dingetje langs de huisarts wil gaan is mijn vraag... wat is dit..komt dit Door zwangerschap..wat kan ik eraan doen!?
    Het jeukt! Deze foto is van de binnenkant van mijn arm.. maar heb het soms ook in mijn hals en polsen. Nog nooit eerder gehad!

Graag jullie ervaring/mening 😉
    Alvast bedankt!

Attached Files:

2. Jeukt het ook??

Het lijkt op eczeem vind ik. Dat heb ik ook gehad toen ik zwanger was en het zag er redelijk hetzelfde uit.

3. Smiley23

Smiley23 Actief lid

Aug 9, 2014
    232
    55
    28
    Female
    Zuidholland
    Ja het jeukt enorm als ik eraan zit..ik vind het ook op eczeem lijken maar weet niet of dat bij een zwangerschap hoort...en wat kan je er tegen doen?

4. Ik heb een recept gekregen voor lichte hormoonzalf, maar ik heb het uiteindelijk niet opgehaald. Ik vond het toch een eng idee om zulke medicijnen te gebruiken tijdens de zwangerschap.

Je zou eventueel koelzalf kunnen halen bij de apotheek. Dat gebruik ik nu voor het eczeem van mijn zoontje. Er zit menthol in en dat stilt de jeuk.

5. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

May 29, 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Ziet er uit als eczeem.
    Bepanthen eczeem zalf iets? Weet niet of daar gekke dingen als hormonen in zitten? Maar volgens mij werkt dat ook erg verlichtend.

6. Smiley23

Smiley23 Actief lid

Aug 9, 2014
    232
    55
    28
    Female
    Zuidholland
    Oké ik zal morgen is gaan kijken voor een zalfje.
    Dankjewel voor het advies 😉

7. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik heb hetzelfde, op mn benen armen borsten.Ik moet morgen toch naar de dokter en dan vraag ik het meteen even na.

8. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    andere wasverzachter of ander wasmiddel een optie? kan ook een overgevoeligheid zijn.

9. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    Ik heb nooit last gehad van eczeem en nu in de zwangerschap ineens wel :( binnenkant van mijn armen. Wat ik doe is het vettig houden met vaseline of een andere vette zalf en het is nu onder controle. Geen jeuk meer en het is niet zo rood. Als ik uit de douche kom leeft het weer helemaal op en dan smeer ik het goed in.

Share This Page