Ik heb het waxen helemaal uitgevonden bij mijzelf. Bikinilijn gaat ook prima.. Jullie voelen miss de bui al hangen maar zijn er hier meiden die alles weghalen daar beneden met wax? Een vriendin van mij die doet dat dus en ik ben ook wel nieuwsgierig. Heerlijk alles een paar weken kaal! Want met scheren krijg ik jeuk en stoppels. Zo. Dat is gezegd..
Ik ga al kapot als ik een haartje wegtrek met een pincet op mn bikinilijn dus das voor mij niet weggelegd
Ik heb ook een epilator die ik weleens gebruik voor wat haren (op mijn benen) als het even snel moet. Ben er intussen zo aan gewend dat het allang geen pijn meer doet maar ja beneden zal vast hetzelfde gelden maar ja.....
Ik kan me herinneren dat ik het in het begin behoorlijk pijnlijk vond maar nu is het echt prima te doen. Het wordt steeds minder pijnlijk en de haargroei wordt ook minder met de tijd.
Ik wou dus ook naar een salon maar heb t idee dat het mij wel lukken gaat. Vriendin zei wel dat ze kon helpen.
Na al jaren bikinilijn epileren is er geen haar op mn doos die er over nadenkt om t verdere gebied te waxen. Ik jubel nog altijd als ik precies op een zenuwpunt zit. Allicht dat je daarvoor eerst moet indrinken ofzo, mja dat wordt m nu ook ff niet. @Cupcake01 ahjoh als een vriendin dat aan me zou vragen zou ik best wel een ruk aan die tape geven hoor. Kon mn vader ook verschonen, ik sta echt nergens meer van te kijken. Als t uit een bluf situatie komt haal ik desnoods alle spullen speciaal ervoor in huis.
Nope, bikinilijn harsen doe ik wel, maar daarmee vind ik het mooi geweest. Ook omdat ik al helemaal geen zin heb om zo bloot daar te gaan liggen.
Ik heb mijn bikinilijn dus 1x geharst allemaal.l rode vlekken en bloeduitstortingen.. nu houd ik t echt mega strak met waxen. Goh wat deed dat pijn