Hoi verloskundigen Ik had een paar vraagjes omdat na rondstruinen op internet het antwoord niet duidelijk te vinden was maar wanneer kn je voor de eerste keer naar de verloskundige en een echo laten maken ? En vanaf welke week zou de misselijkheid kunnen komen want voel dat nu nog niet alleen volle buik en weinig eetlust. Ik slik paroxetine en vraag me af of ik dan beter in de gaten word gehouden , ook vraag ik me af , als mijn laatste menstruatie op 1 april jongstleden is begonnen , ben ik dan nu 4 weken en 3 dagen zwanger of hoe gaat het met dat getel ? snap er niet zo veel van en ik heb ook niet echt een vaste cyclus . Poeh een boel vragen , sorry maar dit vraag ik me nu allemaal af. Met vriendelijke groet Nathaley
hoi Natahley, je kunt nu al een afspraak maken bij je verloskundige, daar kom je voor het eerst als je ongeveer 8 weken zwanger bent. De eerste echo krijg je tussen 10 en 12 weken. het ligt aan de hoeveelheid paroxetine wat het belied is, of je gewoon door je verloskundige begeleidt gaat worden of door een arts (dat zal de verloskundige je de eerste controle vertellen). Als je een onregelmatige cyclus hebt kun je nu niet zeggen hoe lang je precies zwanger bent, maar met de echo wordt dat vanzelf duidelijk. Mirjam