Huidverzorging baby

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door dreamcatcher, 31 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Wat zijn jullie ervaringen met HIPP?

2. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Niks. Bij droge plekjes en op de billen kokosolie. Water is genoeg.

3. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    De gifstoffen komen allemaal in het lichaam. Het gaat niet alleen om uitslag maar vooral om wat er voor slechte stoffen in het lichaampje komen.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Om zn lijfje te wassen hebben we; zarqua of burts n bees. Vaak doe ik nog een drupje balneum badolie dr bij in bad.

En ik smeer hem na een badje in met zarqua olie of met burts n bees creme. Die creme smeer ik ook wel eens op zn wangetjes als die schraal zijn.

Voor het naar buiten gaan heb ik weleda weer in wind creme

En voor zn bips cj's butter. Goddelijke geurtjes hebben die!

5. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Wij gebruiken rituals

6. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Ik ben gek op het merk Naif, ik gebruik de shampoo, wasgel en vette crème voor het gezichtje bij mijn peuter en dreumes.
    Bij hun zusje zal ik de badolie en babyolie ook gebruiken.

De babyolie van Hipp gebruik ik bij mijn 2 oudste en is ook heel fijn! Maar misschien wel wat te vettig voor een pasgeboren baby (tenzij ze een heel droog huidje heeft)

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik had de hele zwitsl uitzet x 2 in de kast staan.. blijkt zoon allergisch 😅 nu gebruikt onze 6 jarige dochter het haha

Ik gebruik nu voor onze zoon ninoli (dacht ik) hij heeft veel eczeem e.d. en deze is erg goed voor zijn huid. 1x per week in bad, 1x per week onder de douchen en de andere dagen zijn billen voetjes handjes en gezichtje met de hand. Wat word een baby nou vies.

8. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

14 jan 2015
    783
    198
    43
    Ik gebruik ook veel van Naif maar de bodyspray van multilind. Smeert heel fijn en is een spray. Ook bij m'n dochter met n gevoelige huid geen probleem

9. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.341
    8.344
    113
    Amsterdam
    Wij gebruiken ook tiny rituals, super tevreden over en de geur is ook aangenaam.

Deel Deze Pagina