Ik heb niet alles gelezen en weet niet of hij er al tussen staat, zoja sorry! Ik heb ook een hele droge huid, met de zwangerschappen ook echt onzuiver. Ik gebruik dagcreme en schoonmaakspul van Normaderm-Vichy. Is heel erg fijn, wel wat duurder maar niet écht duur zoals clarins bijvoorbeeld. Ze hebben een hele lijn bij de apotheek dus je zou gewoon eens kunnen kijken wat bij jou past. Als ik dan toch begin ben heb ik nog een tip!! Werd er vorige keer dat ik het heel enthousiast deelde op afgebrand want dat kon nooit en ik zou reclame voor ze maken ofzo. Maargoed, to the point, ik zweer bij de anti-straië creme van vichy. Echtwaar, ik ben (waar ik heb gesmeerd) steeploos! Helaas in mijn eerste zwangerschap mijn kont vergeten dus die heeft een tijgerprintje maar dat zie ik zelf toch niet Ik heb een keer een andere gebruikt, soort olie, meteen jeuken en rodige streepjes op mijn buik(niet heel diep hoor, maar ik zag de bui al hangen). Meteen weer Vichy spul gehaald en het was weg Edit: De bruine pot bodybutter van vaseline(iets met kokos) die is ook SUPER! En ruikt zo lekker!! Heb het even opgezocht, hij heet body butter cacao.