Huidverzorging

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Iris86, 13 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Hallo,
    Onze meiden (bijna 8) hebben een vrij droge huid. Tot nu gebruikte ik 2x per week vette zalf van de apotheek. Maar nu de meiden ouder worden vinden ze dit niet lekker ruiken en het is ook wel heel erg vet. Wat is nou een fijne crème die voor kids kan en ook voor hun lekker ruikt? (En niet zo duur is ook fijn).
    Dank voor het meedenken.

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

eigen merk van Kruidvat zonnebrand voor het gezicht. Voor de gevoelige huid is deze ongeparfumeerd dus ruikt niet lekker, is geurloos. Maar verzorgt de huid wel en beschermt in de zon tegen zonneschade. Trekt goed in, blijft niet vet maar verzorgt ondertussen de huid ook. En waar ik zelf bij zweer is argan olie van Calinz. Ik heb een hele droge huid (snel schilfers naast neusvleugels en mijn wenkbrauwen en haargrens) en gebruik dit 2x per week royaal voor het slapen gaan als masker en sindsdien heb ik geen schilfers meer. Ik gebruik het ook eens per week als haarmasker voor het slapen en heb het idee dat mijn haar wat sterker is geworden en de punten minder snel splijten. En het werkt ook goed tegen de droge hoofdhuid. Ruikt ook niet lekker trouwens maar of geparfumeerde smeersels op een droge huid een goede oplossing zijn betwijfel ik.

Iris86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina