Bij ons hielp Cinababy niet echt goed. Wij zijn overgestapt destijds naar Infacol en dat werkt uitermate goed en meteen! (onze ervaring dan) Schijnt wel voor verstopping te zorgen, dus wees er voorzichtig mee!
Ik zit helaas in hetzelfde schuitje! Ook mijn kleintje heeft de hele dag door darmkrampen en krijst het uit van de pijn, zo zielig!! hij heeft ook reflux (krijgt zantac) en liesbreuk. Infacol werd het alleen maar erger van dus weer mee gestopt. Ik ga bv maar had het idee dat hij daar niet tegen kon, dus overgestapt op kv, maar ook dat werkte niet. Toen hypo-allergene voeding gebruikt en abc dolphius. AFgelopen zondag had hij een topdag maar gister was het weer bal! (zaterdagavond begonnen met hypoallergene voeding) dus misschien is het de overgang?? Vanacht heeft hij zowaar geslapen! (hij perste voorheen de hele nacht!) en tot op heden is hij nog wel flink aan het persen maar zonder huilen......... Was vorige week ook bij een manueel therapeut geweest maar zonder resultaat, mag vanmiddag weer terug komen. Ik hoop zo dat het vanaf vandaag beter gaat!! Ik voel precies wat je voelt. HEt is zo frustrerend om je kleintje zo te zien leiden! En het is slopend, ik brak zaterdagavond echt. Zag het niet meer zitten en vroeg me af waarom ik zo graag een kindje wilde (dat terwijl we via iui na 3 jaar eindelijk zwanger waren!). Dat terwijl ik gelijkertijd natuurlijk hartstikke dol ben op mijnkleintje en niet meer zonder hem zou kunnen, maar soms wordt het gewoon even teveel!
Cinababy werkte hier juist averechts eigenlijk... Uiteindelijk bleek het KMA te zijn, dus als ik jou was zou ik verder gaan onderzoeken wat er met je kindje aan de hand kan zijn. Zoveel huilen doet ie niet voor niets. Heel veel succes
een huilbaby kan verschillende redenen hebben. de meest voor de hand liggende is krampjes. maar er kunnen nog veel meer redenen zijn. wellicht speelt er iets anders.