wij maken ons een beetje zorgen, onze zoon (anderhalf) drinkt veel, hij heeft geen dorst maar vind het gewoon lekker.(dit weten we omdat hij uuuuuren zonder kan) en hij plast elke keer zoveel dat het door z'n luier heen komt.Is dit erg of komt het vaker voor?
Ik zou die luier eens even op de weegschaal leggen en kijken hoe zwaar die is. Droge gewicht trek je er dan natuurlijk vanaf. Als je weet hoe zwaar zijn urine weegt, wat ie uitplast, weet je ook hoeveel hij plast: 1 kilo=1 liter kun je vanuit gaan. Als hij meer plast dan dat hij opdrinkt, zou ik de huisarts even bellen. Maar eigenlijk denk ik eerder dat het aan de luier ligt, (welk merk gebruik je?) of misschien spaart hij gewoon op: mijn stiefdochter van bijna 8 is 's nachts nog steeds niet zindelijk: die plast overdag bijna niet en plast dan 's nachts haar luier ook zo vol dat ze regelmatig doorlekt...
Hier ook eentje die veel drinkt en mega zware luiers heeft. Ik maak er niet zo`n punt van. Het komt ook niet elke dag voor.
hier ook n zeer goede drinker maar ook plasser,hij plast ook heel veel ook dikke luiers en af en toe is t hier ook mis,maar ik maak me dr niet druk om,t is niet altyd dus.. en ja ik ben blij dat hij goed drinkt en plast. groetjes krullie
Hier ook hetzelfde verhaal, meneertje van 15 maanden vind thee met een scheutje melk heerlijk en drinkt dat graag. Ook vaak dikke plasluiers dus, maar is ook niet echt elke dag zo dus ik maak me er ook niet druk om. Gewoon wat vaker de luier verschonen.
hier ook, na dik 2uur lekt de pamper al weer door, gebruik zo'n 3 rompers per dag omdat hij doorlekt, ik zelfs al 5+ als maat, maar helpt niet als je meer plassen als drinken, wat kan dat betekenen dan?
Hier was er ook een hele dag een doorlekkend jongetje moe word je er van je gaat er ook voor thuis blijven (ik atans) wij hebben toen besloten heel intesief daan zinnelijk gemaakt het was heel moeilijk en heel veel geduld omdat ze het zo jong echt moeten leren. Als Daan nu op de pot gaat is dat ding altijd giga vol. maar het gaat super en doorlekken dat hebben we alleen nog 's morgens. Daan was met 15 maanden half zinnenlijk met 17 maanden volledig alleen de slaapjes nog niet maar de middag slaap gaat heel erg goed. miischien ook wat voor jullie?
och jee.. ik zou niet weten hoe ik dat moet aanpakken , we hebben het prachtige potje van fisher price met muziek enz.. hij vind het heel leuk maar niet om zn behoefte erop te doen, hij voelt het ook nig niet aankomen, ik zie natuurlijk wel als hij aan het poepen is, maar loopt daarna vrolijk door met vieze broek zonder het aan te geven, dus ik denk niet hij er al aan toe is