Er zijn al een hoop topic met de mooist foto, mooiste lach, gekke bekken, ontroerende foto's enz... Maar die verdrietige koppies horen er ook bij... Mijn vader heeft eens een foto van mijn dochter gemaakt met dikke tranen omdat haar speeltje te ver weg lag en toch vind ik het een prachtige foto! Dit is ook mijn meisje.. Bekijk bijlage 152354
Als ze ziekig is kan ze ook heel erg zielig kijken.. en toch vind ik deze foto ook weer erg mooi... (Hier een week of 10 jong) Bekijk bijlage 152357
Hij mocht niet in de keuken komen omdat ik aan het koken was. Het lijkt of hij heel dramatisch huild maar dat viel wel mee want het was best wel nep zeg maar...
ooh wat een boefie jewe! Chivay, agossie die kijkt wel heel zielig! Hier keek Mart echt suuuuuuper zielig vond ik..
hihi,hier was Sietse 2 weekjes oud en mocht hij mee gaan wandelen....hij had er ook echt zin in Bekijk bijlage 152368
Hier is me mannetje net weer terug op de afdeling na zijn operatie ook beetje zielig best wel wat pijn! Bekijk bijlage 152389
Hier ook regelmatig een pruillipje maar die heb ik ook nog niet op de kiek... Meestal barst ze daarna meteen heftig in tranen uit
Bekijk bijlage 152407 Deze hoort er ook nog bij. Heb er een hele serie van. Mijn meisje is een echte dame en vol van drama af en toe.