Ohhh wat een zielige foto's! Ook best wel aandoenlijk. Hier zou ik 17424839 foto's gemaakt kunnen hebben in de eerste 9 weken van Lars. Maar deze was toch wel het mooist! Nét uit mama's warme buik! Bekijk bijlage 152413
Behoorlijk ja! Meteen toen hij uit mn buik werd getild. Waardoor ik ook begon te brullen van geluk. Arts in paniek ivm mijn bloeddruk tot ze zagen dat het van mijn gehuil kwam Oordopjes waren toen al geen overbodige luxe En dat voor een kind van 1710 gram!
Zat al te kijken wat een mini Mijn dochter was 3 x zo zwaar bij d'r geboorte! Geweldige foto's meiden!
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=152423&stc=1&d=1305815190 mijn mannetje tijdens n fotoshoot vind het een van de mooiste foto's van de hele shoot
Wij hebben er niet zoveel, ze huilt eigenlijk nooit. Deze heb ik uit een filmpje geknipt, ik was aan het filmen hoe goed ze uit de tuitbeker kon drinken en toen sloeg ze zichzelf....
zo haalde ik vorige week mijn zoontje uit bed, hij keek echt van mama help me. Hij was op zijn buik gerold en had toen met zijn hoofdje op zijn doekje en speen gelegen
Hier ook een leuke met een pruillip, dan kan je ze toch niets weigeren, haha, hier was hij 3 maanden oud
Mijn oudste dochter kon altijd zo heerlijk dramatisch huilen. Hier vonden we die "pringle" in haar mond zo grappig! (frappant toch dat je je kind altijd supermooi vond maar eigenlijk is het zo best wel een lillekerdje. Nu, vijf jaar later, is het een prachtige zwaan geworden trouwens. )
Ben ik heel erg dat ik best moet grinniken om de foto's Hier eentje van meneertje die geen zin had om te wachten op zijn boterham. (Maakte snel wat foto's om naar familie te sturen, heb deze maar achter gehouden ha ha) Het is echt nephuilen, maar moet je die ooievaarsbeet paars zien worden hi hi:
En dit was de reactie toen ik zei: Juul je huilt nep, daar trapt mama niet in. Stel je er een snuivend geluid bij voor