HAHA Wendy70 wat een goeie foto! Ons wondertje: kleine lawaaipapagaai is het enorm volume, zowel huiled, lachend als kraaiend!
ooooohhhh zo aandoenlijk sommige foto`s. ik had hier ook gerust 199999999 huil foto`s kunnen maken vanwege reflux maar eerlijk gezegd vond ik het zo zielig dat ik er nooit een foto van heb gemaakt. en nu huilt ze eigenlijk nooit gelukkig.
Prachtige foto zeg!!! En Hellie.. das heel herkenbaar... Badderen is zo leuk.. elkekeer een pruillipje hier als ze eruit gaat
ahh wat een verdrietige/boze snoetjes allemaal! Wel geweldig om te zien hihi.. Hier eentje van mijn zoontje toen hij 2,5 maand oud was: Bekijk bijlage 152512
ah gos... Hier mijn 2 speenvarkens toen ze 1,5 maand oud waren! Naast elkaar, ieder in zijn eigen bedje en een fantastisch surround sound! Bekijk bijlage 152519
Wat een geweldige foto's! Eerlijk gezegd is het nog nooit in me op gekomen om een foto van mijn huilende of verdrietige kindjes te maken. En toch kan ik me ook weer voorstellen dat anderen het wel doen! Super om te zien!
In de eerste 3 maanden heb ik foto's moeten zoeken waarop hij lachte hij huilde 16 uur aan een stuk... Elke huil ging vooraf met een pruillip.. door de stress die het met zich meebrengt denk je er nauwelijks aan om ook daarvan een foto te maken.. maar we hebben er een...
Ach die pruillipjes! Ik heb ook niet zo veel huilfotos (ben dan veel te druk met troosten ) Maar zal ook es kijken wat ik heb.