En hier, niet aan het huilen, maar wel erg zielig. Hier was ze opgenomen in het zkh, ivm reflux. Je ziet aan dr oogjes dat ze zich niet fijn voelt.
Dankje..! Het is een hele sessie: hij werd wakker en rekte en gaapte de hele tijd, tot hij dacht: honger!! Dus nog ff 1 of twee foto's gemaakt, waaronder deze..! Die tweede van jou is ook geweldig!! Ik zie en hoor het al! Snifsnif! (leuk shirtje trouwens..! )
Hier ook net geboren. en wat een geluid kwam er uit dat minnie mensje van me. Ik vind deze foto mooi,
Blijft bijzonder al die foto's... Wordt idd maar weinig op de foto gezet terwijl het er echt bij hoort Hier komt het nog wel eens voor datik een brede glimlach op de foto wil zetten.. en op het moment dat ik afdruk ineens toch dikke tranen Tiny Tempa is hier nog wel eens haar bijnaam
Wat een leuk topic en prachtige foto's, juist ook omdat je ze niet vaak tegen komt! Hier eentje van onze lieve schat: Bekijk bijlage 152785
Pruillipje ik moet ook ff wat nieuwe foto's maken haha die van ons kan ook zo'n pruillip opzetten Hier ws ze 12 weken...