Oh damn ja ... misschien de apotheek morgen even bellen met je probleem. Die hebben er vast wel iets voor ... Of de dierenarts ... hoe doen ze zoiets bij dieren? Niet dat ik je uk vergelijk met ... je begrijpt me!
Bij dieren ( althans zo deed ik het vroeger bij mijn katten en de laatste paar keer bij mijn hond ) gewoon klaarzitten naast de kattenbak of bij zijn favoriete paal en dan pollepel/ potje eronder.. Heb er bij de katten wel eens een hele dag naast gezeten .. die gingen ook spontaan op de niet plassen stand als ik met de pollepel klaar zat.. Watjes etc wordt w.s. i.d. vervuilde urine..
Nee, niet gelukt vandaag. Ze heeft het opgehouden van ca. 09.30 uur tot 15.15 uur. Toen gingen we naar mijn s.o. en heb ik toch maar gewoon een luier omgedaan. Morgen nog maar eens proberen...
Misschien even een onderbroekje onder de luier doen? Dan kun je die uitwringen? Niet leuk, maar misschien werkt het wel....
Nog steeds geen plas, maar ze heeft zojuist wel gepoept op het potje! Het begin van iig iets doen op het potje is er dus. Ik ben echt zo trots !
Oh wat vervelend zeg Idd opvangen in gaas ofzo en uitwringen levert vies monster op... Weet inmiddels uit ervaring dat het uit een plaszakje al discutabel is of het schoon is... Pfff ... Wilt ze wel plassen op de wc?? Anders misschien tuiltje in wc zetten Wel goed dat ze gepoept heeft Sterkte
Plaszakjes zijn idd drama! Ik knipte ze hier bij tot het maar een heel smal randje was en vette haar schaamlipjes zelfs een beetje in. Voor blaasontsteking leverde dat geen probleem op ieg. Dan nog was het krijsen bij het eraf halen, bah, zo naar!! Hoop dat het lukt! Hier heeft meisje een keer spontaan geplast toen ze heel nodig moest en niet wilde en in bad stapte. Pollepel zou dan ook gewerkt hebben denk ik ... Nog een rare: samen boven een bakje plassen onder de douche? Succes!
Nee, nog steeds niet helaas. Ik ben vandaag thuis, dus maar weer gewoon zonder luier. We hebben samen een stickerbeloningskaart gemaakt, maar ze is er nog niet echt van onder de indruk .