O wat naar! Dan had je dus ook niets aan mijn pm... Sterkte! Ik hoop dat je gauw een oplossing vindt.
Ik probeer mee te denken maar heeft hij geen allergie? KMA? Wat ontzettend zwaar en vermoeiend zeg voor jullie en voor je kindje natuurlijk. Sterkte!
Wat vreselijk ontzettend zwaar. Mijn dochter was ook een huilbaby. Heb het tot en met 9 maanden ook heel zwaar gehad met haar. Ik zag het al voorbij komen, maar bij ons was het een combi van: KISS, frustratie en stress. Stress door een hectische geboorte/kraamtijd/ziekenhuistijd in het begin. Frustratie omdat het gewoon echt een pittig kind is. Maar: ook pijn want ze had overduidelijk KISS. Iemand anders schreef er al over, maar ik herhaal het maar even, want áls dat het is, zou je het kunnen verhelpen. Ik kwam er met 5,5mnd achter en heeft dus t/m 9mnd geduurd voor ze niet meer zo huilde. Om KISS te verhelpen heb je een geregistreerde manueel therapeut nodig. Je was al bij de osteopaat zei je maar wellicht kan de manueel th. je helpen. En verder denk ik ook: reflux meds checken en idd oortjes checken, maar dat doe je al. HEEL VEEL STERKTE. Ik weet hoe vreselijk zwaar het is.....
Probeer of je toch nog even weer de reflux medicatie mag proberen. Uitsluiten dat dat het niet is. Heel veel kinderen reageren vrijwel direct als je stopt of minder medicatie gaat geven, maar niet ieder kindje! Onze jongste ging goed, spuude weinig meer, was bijna 1 jaar etc. Dus in overleg gestopt. Hij begon wat meer te spugen, maar geen onrust wat eerder de reden was te starten met medicatie. Na enkele weken ging hij over op voedsel weigeren, hij at nauwelijks meer. In overleg de nexium weer gaan geven en hij at weer. Dus reflux zou mogelijk alsnog de oorzaak kunnen zijn. Succes!