Zal niet helemaal in detail treden. Hier de tweede ook een huilbaby, overdag wakker en snachts evengoed. Heb hem regelmatig bij oma gebracht, wij konden niet meer. Is ook een week opgenomen geweest, om medische oorzaken uit te sluiten. Er is niks uitgekomen. Hij heeft tot 8 maanden ingebakerd gelegen, maar sliep pas met 17 maanden echt door, hiervoor 7 a 8 x pn wakker. Het is een heel lief ventje geworden en is net 2 geworden, maar nog steeds om het geringste van slag.
Ik zit er intussen ook redelijk doorheen, 24/7 hoofdpijn en doodmoe. Mijn dochter huilt niet extreem veel, maar wel heel erg hard/schel. Bij haar geboorte zei de vk 'jemig, wat een volume'. Het is geen huilen, maar krijsen. M'n oudste loopt regelmatig weg omdat ze het gewoon niet aan kan horen, ik kan nergens heen of visite ontvangen want je kunt geen gesprek voeren met dat volume erdoorheen (kruising tussen sirene en auto alarm zeg maar) Op een gemiddelde dag slaapt ze 2 a 3 keer een half uur a een uur. Een enkele keer doet ze een langere dut, maar dat is niet vaak. Vanmorgen heeft ze van 11 tot 11:20 geslapen. Zodra ze wakker is gaat ze krijsen. Nu ligt ze sinds 13:30 te slapen, ben benieuwd hoelang nog. We lopen nu bij de osteopaat en die verwacht dat het met 2 a 3 sessies over is. Kan het me niet voorstellen maar zou toch wel erg fijn zijn
Ik snap dat je het niet kunt voorstellen, maar mocht het net zoals bij ons gaan dan wordt het wel minder veel krijsen. Mijn zoontje komt nu ook tussen het krijsen door wat aan spelen toe en we kunnen hem nu zo nu en dan ff in een wipper in slaap laten vallen en zolang we z'n wipper blijven bewegen kan hij nu zo nu en dan ff slapen. Maar max 3 kwartier maar dat was eerst gewoon helemaal niet. Wat ik wil zeggen: houd moed!!
Wat een drama zeg! Geen ervaring met een huilbaby maar wel met kma, ik geef ook fulltime bv en eet sinds mijn dochter 4 weken oud is geen enkel product meer waar melk in zit. En dat is helaas niet alleen maar zuivel. Zelfs in chips zit melk (karnemelkpoeder), in pakjes soep, in brood vaak, in sausjes etc etc. Alle verpakkingen draai ik om om 9 van de 10 keer tot de conclusie te komen dat ik het niet mag eten. Soja is hier geen probleem, van alle kinderen met kma hebben er maar 30% ook last van soja dus dat is een kwestie van uitproberen. Dat maakt je een stuk vrijer in het eten van vegetarische producten en bijvoorbeeld sojayoghurt of melk. Kv hebben wij Althera (een paar blauwe maandagen bij de afgekolfde bv gedaan omdat dochter onder de curve belandde), ik weet alleen niet of dat op de Nederlandse markt te verkrijgen is. Sterkte!
Onze 2e huilde ook veel. Snachts was hij trouwens stil. Zaten met een maand op de huilpoli waar wij te horen kregen dat hem lichamelijk niets mankeerde. Maar natuurlijk huilde hij gewoon door. Dus hebben wij een afspraak gemaakt bij een chiropractor. Hij heeft onze jongste behandeld met een 'klikapparaat'. Met 2 behandelingen hadden we een heel anders kind. In totaal 4 behandelingen gehad. Deze volgden elkaar vlot op. 2 afspraken per week. Wat een verademing was het!!!
Ik las hier iets over het advies van rust, regelmaat en reinheid\. Gegeven door het ziekenhuis. Nou dat kregen wij ook mee door het ziekenhuis. Pfff kan die hele term niet meer horen. Oja en tip van het ziekenhuis: uw zoontje is gezond laat hem maar huilen.
Hier ook met me zoontje enorme huilbaby krijste letterlijk 18 van de 24 uur.. ook een week opgenomen.. dat heeft wel geholpen.. mja daar hebben ze hem idd laten huilen als eigenlijk alles was gedaan... (luiers eten knuffel spelen) bij de eerste signalen meteen wakker in bed... hij pakte gelukkig een speen en ingebakerd sliep hij vrij snel... Mijn dochter is danwel geen huilbaby maar met 2 weken oid is ze minimaal 10 van de 24 wakker en kan alleen aan dd borst of wagen of draagzak in slaap vallen.. ze pakt geen speen dus dat vind ik een stuk lastiger....ze blijft gerust een uur in bed huilen...tot ze weer aan de borst kan...