Idd wat anderen zeggen naar HA/KA. en laat je niet afschepen! Hier ook huilbaby t/m ze 2 maanden was ongeveer.. Ik leefde echt in overlevingsstand, (huilbaby, breuk met ex, herstel keizersnede, verhuizen maar geen thuis en dat tegelijk) en eerlijk.. ik weet nog maar heel weinig van de begin periode, aan de hand van fotos herinner me nog wel vaag gedeeltes. Hier waren verborgen reflux voorkeurshouding darmkrampen en stress de oorzaak. Osteopaat ingeschakeld, ons beiden laten behandelen zij voor haar lichamelijke klachten en ik voor de spanning in mijn lijf. Zijn 5x geweest. en overgestapt op Friso Comfort, bijna meteen nam het huilen af en denk 2 weken erna had ik een ander kind. Succes en sterkte
Mijn zoon was huilbaby huilde meer dan 15 uur per dag hij had het Kiss syndroom van alles gedaan en gehad ziekenhuis in ziekehuis uit darm onderzoeken enz zijn toen zelf gaan zoeken kwamen uit bij een ciropractor hier heeft hij een half jaar lang elke week weer langs geweest hij werd gekraakt en toen kregen wij een heel ander kindje Ik weet hoe het voelt praat er over met andere vraag of iemand het even van je overneemt zodat je zelf tot rust kan komen als dat niet kan loop dan even weg.
De eerste heeft ook vreselijk gehuild, en helaas deze ook weer. Nu gelukkig niet meer zo erg hoor. Maar de eerste 4 maanden man man man... Ik hield het vol door me er een soort van ervoor af te sluiten en ook te bedenken dat het uiteindelijk over zou gaan. Maar ik wist ook vaak niet meer wat te doen, heftige periode hoor. De tips zijn hier al gegeven dus ik hoef niet in herhaling te vallen maar denk ook zeker aan jezelf, je moet wel anders ga je er aan onderdoor.
Bedankt voor alle reacties, tips en delen van jullie eigen verhalen. Helpt me enorm! Sinds gisteren is de kleine naast het vele huilen ook ontzettend veel aan het kreunen en piepen. Ik maak me niet snel zorgen maar voor mij was de maat vanmorgen vol. Ik ben op van de spanning, maak me enorm veel zorgen en zie aan ons meisje dat het echt niet goed zit. Ik kan na heel veel aandringen vanmiddag terecht bij de kinderarts! Ik hoop zo dat ze vanmiddag al iets kunnen zeggen over wat er mis is of dat ze direct aan de slag gaan met onderzoeken ofzo en dit niet uitstellen tot weer een latere datum... Bedankt allemaal!
Sterkte meis! Hoe ik het volgehouden heb weet ik ook niet meer.. En af en toe hield ik het ook weleens níet vol en dan ging er wat over de vloer Ik kon al niet tegen huilen dus het was echt crime voor mij. En nog als ze een keer huilt wordt ik helemaal dol in mn hoofd..
Liv was mijn droom en wat was ik gelukkig de eerste 2 weken. Na 2 weken stortte mijn droom in een, wat een drama was het. Het voordeel dat ik is dat dat zij wel 's avonds om 8-9 uur naar bed ging en doorsliep tot een uur of 9-10 'à ochtends. Maar overdag, met een dreumes erbij, geen doen. Niet in de box, noet in bed, niet in draagdoek. Niets hielp, overdag was het echt alleen maar huilen huilen huilen. Na een aantal keren bij de huisarts het probleem te hebben uitgelegd, foto's laten zien van haar huiduitslag, filmpjes laten zien van het huilen. Was er niet veel aan de hand volgens de huisarts... 'Gewoon' baby huiduitslag. Na de 5e keer was ik mijn huisarts zat. Ik ben boos weggelopen en gezegd dat ik het zelf wel zou oplossen... En dat deed ik. Mijn man naar de etos en bus Pepti gekocht. Na een aantal dagen had ik mijn baby weer terug, zij was zoveel rustiger. Ik kon haar ineens in de box leggen en geen 2 minuten maar wel een uur. Ik kon mijn zoon zijn luier verschonen zonder contant gekrijs op de achtergrond. Ik had echt een totaal ander kind! Ik zou echt nog even naar je ha gaan, en anders bellen met de kinderarts in het ziekenhuis.
Succes! Als het reflux is, zullen ze ws geen onderzoek doen, maar eerst gewoon medicatie proberen. Dat piepen en steunen hoort er wel heel erg bij, bij reflux. Mocht het je nog lukken, zet dan even op papier hoe haar klachten er precies uitzien: wanneer huilt ze (hoe lang na een voeding), hoe veel per keer en hoe veel totaal op een dag. Wat zie je aan haar als ze huilt? Wat zie je daarnaast nog aan haar? Enz enz. Dan vergeet je vanmiddag hopelijk niets en wordt je kind beoordeeld op een compleet verhaal
We zijn vanmiddag bij de kinderarts geweest en ze is meteen opgenomen zodat ze haar goed kunnen observeren en duidelijkheid konden krijgen over wat ze nu precies doet en wat het probleem is. Ik was als de dood dat ze zich daar ineens anders zou gaan gedragen en het beter zou doen dan thuis en dat er dan nog niets gevonden zou worden. Rationeel gezien weet ik dat dit onmogelijk is omdat ze al 6 weken onafgebroken huilt en het nog niet 1 keer is gebeurd dat ze zomaar gaat slapen overdag maar door mijn eigen spanningen, moeheid en emoties kan ik niet meer zo rationeel denken en wint de emotie vaak... ook komt het omdat iedere keer als we bij de dokter, osteopaat of zoals vanmiddag bij de kinderarts zijn, zo heel rustig en tevreden is en ze dan niets aan haar zien. Ze ligt nu een paar uur in het ziekenhuis en ik kan het bijna niet geloven maar ze hebben binnen die paar uur alle symptomen en onrust al gezien en ze hebben haar inmiddels ook al medicatie gegeven tegen maagzuur!!! Ik ben enorm gelukkig dat het probleem gezien wordt, haar pijn en klachten gezien worden en dat er nu al iets aan gedaan wordt! Kan me haast niet voorstellen dat we straks een lief baby'tje mee naar huis kunnen nemen wat rustig en pijnvrij is en... Niet meer de hele dag huilt! Ben zo opgelucht en blij...
Meid wat fijn voor je dat ze er nu iets aan gaan doen. Kun je nu even je rust pakken! Er wordt goed voor je kleine gezorgd en nu gaat er eindelijk iets gebeuren. Ik hoop voor je dat je straks weer je blije baby terug hebt en dat je nóg meer van haar kan genieten Zo zie je maar weer, altijd op je gevoel vertrouwen!
Ohhh Sleepless ik ben echt enorm blij voor je. je voelde gewoon dat er wat was en je hebt gelijk. je kent je kindje nu al het beste. neem inderdaad nu echt even je rust.... het komt nu goed.... daar kun je vanuit gaan. mijn jongste heeft ook een week in het ziekenhuis gelegen, en ze verzekerden mij dat ze die kleintjes echt absoluut niet naar huis laten gaan, voordat ze een 10 scoren. Je bent een goede moeder!! Rust nu lekker uit.
Ach wat fijn! Hier ging het precies hetzelfde, ook zelfde dag doorgestuurd en opgenomen. Eindelijk zorg voor mijn zoontje... Ik hoop dat je over een paar dagen weer fijn samen thuis bent, met een kindje dat zich stukken beter voelt!
Wat fijn dat ze actie ondernemen! hopelijk krijg je een tevreden meisje weer mee naar huis! Als ik jou verhaal lees lijkt het wel of ik het heb geschreven. Ik ga vanmorgen voor de zoveelste keer met ons meisje naar de huisarts. Hopelijk gaan ze bij ons ook actie ondernemen
Hoi, Weet niet of het al gezegt is.. maar al eens aan een osteopaat gedacht? Hier het zelfde.. veel huilen/krijsen.. van akkes geprobeerd... zelfs bij de kinderarts geweest. Op een gegeven moment was ik het ook erg zat.. was kapot... gefrustreerd. Kon mijn dochter niet helpen en kon er niet meer tegen. Ben naar een osteopaat geweest die constateerde dat er bij mijn dochter iets in het nekje niet lekker zat.. er zat spanning in het nekje. Nu is ze er 3 keer geweest en er zit een stijgende lijn in. De moeite waard om eens te informeren?