Hier ook een huilbaby gehad de eerste maanden. Bij een manueel therapeut voor kiss syndroom geweest en nog meer artsen. Uiteindelijk heeft een babyconsulent geholpen! Nu is ze bijna 1.5 en nogsteeds een enorm pittig maar ook vriendelijk (en slim!) Meisje. We hebben onze handen er vol aan. De uitspraak van je man is hard maar ik kan het me indenken. De eerste maaaanden heb ik me ook afgevraagd wat ik mezelf had aangedaan.. Dus wat mij betreft: bel eens een babyconsulent! Als je meer wilt weten, pb me maar. Dit was onze redding
Hier is de jongste net 1. Ik vind het nog steeds pittig. Ze huilt in basis niet meer maar nu krijgt ze bv kiezen en krijst ze alles weer bij elkaar. Net of ze dan terugvalt im haar oude patroon. Ze is ook enorm temperamentvol.. dat zal best meespelen Ik vind het al wel veeeeeel makkelijker als vorig jaar ook om de herkenning wat is pijm wat is verdriet en weten hoe ik haar het best ondersteun. Heb voor haar heel veel baat gehad bij een babyfluisteraar. Niet zweverig maar juist praktisch hoe ik haar kan helpen en voor mezelf met EMDR. vind de gedachten van je man vreselijk maar ook vreselijk herkenbaar door emdr kon ik leren vrede te hebben met wat er is gebeurd en hoe ze is en meer/beter/ondanks alles van haar te houden ik herken ook het sociale en gevoelige uit de andere reacties