Veel sterkte! En ik hoop dat je een hele lange nacht heb, dat je heel fijn slaapt, je heb het verdiend!
Dan ligt het daar dus niet aan 'helaas'... Mijn moederhart zegt hetzelfde als die van jou.... pfff wat doe je wel! ik hoop dat het voor jullie beide/allemaal de goede keuze is geweest. Het is een onmenselijke opgave bijna. Hou vol, en hopelijk brengt het wat jullie verdiend hebben!!
Hier geen ervaring met opname maar wel met een kindje wat ook heel veel huilde ivm kma. Ik kan me zo goed voorstellen dat je op bent en niet meer kan! Je hebt nog een dochter en staat er alleen voor en als ik zo je berichten lees geef je zoveel om je kindjes dus je moet je niet schuldig voelen. Ik snap heel goed dat als je kindje huilt en je moet weg dat je moederhart schreeuwt dat je moet blijven en haar moet troosten. Het zal een rare nacht voor je zijn maar probeer wat te slapen je kan het goed gebruiken.
Heftig, maar ik vind het superknap van je! Hoop dat je goed kan slapen. Krijgt ze jouw melk die je dan dus moet brengen? Ga je elke dag langs? Geen idee hoe zoiets gaat. Hoop zo dat het na deze week beter gaat! Nu in ieder geval even bijtanken.
Hoop dat je een rustige nacht hebt gehad. Heb niet eerder gereageerd maar mijn zoon is in totaal 6x opgenomen geweest met huilbabyprotocol. Mijn zoon kwam gemiddeld 9x per nacht en bleef dan aan 1 stuk door gillen. Hier hoorde je hem zonder babyfoon ook in de zusterspost en hij lag helemaal achterin. Maar hoe vaak ik wel niet op de afdeling kwam en zijn bedje leeg was dan lag hij weer bij een zuster op haar arm te tukken of liep er iemand rondjes met hem. Hier bleek het uiteindelijk KMA te zijn (wat ze eerst niet wilde geloven) zoon huilde gemiddeld 18 uur per dag en ik ben nog nooit in mijn leven zo moe geweest als toen die tijd!
Wat een rare nacht zo, in mn eentje. Redelijk geslapen, wel een paar keer wakker geweest, maar toch heel wat uurtjes ingehaald. En vanmorgen rustig opgestaan. @Snoopy, ik ga er 2x per dag naar toe en op die momenten voed ik haar zelf. Daarnaast kolf ik thuis zoveel mogelijk en breng dat bij mn volgende bezoekje weer mee naar het ziekenhuis. Dus ja, ze krijgt zoveel mogelijk mijn melk, maar als dat niet voldoende aanwezig is dan krijgt ze van hun kv. Intussen zit m'n oudste ook te huilen van de buikpijn en hoofdpijn en voel ik me redelijk verscheurd. Ik zit hier in mn eentje thuis, mn jongste ligt in het zh en m'n oudste zit ziek bij dr vader. Wat een toestand.
Heftig.. ik weet er alles van.. onze dochter is ook opgenomen geweest ivm het huilen en onrustig zijn ik was ook helemaal op en ik was nog herstellende van een keizersnede en wij hadden nog een peuter rondlopen die ook zijn aandacht wilde. Onze dochter is 1x 3 dagen opgenomen geweest en de laatste keer 11 dagen. nu is ze twee weken thuis en het gaat een stuk beter.. geen gekrijs meer in huis wel huilen soms maar dat hoort ook een beetje bij een baby. Ze was 12 dagen oud toen ze 3 dagen is opgenomen en 5 weken toen ze 11 dagen is opgenomen geweest. Zij had onderontwikkelde darmen waar ze erg veel last van had.. Ik wens je heel veel sterkte en ook al druist het tegen je moedergevoel in pak je rust.. daar hebben jullie allemaal wat aan als zij straks weer thuis is..
Goed dat je het gedaan hebt. En denk ook fijn om te zien dat ze de kleine ook meenemen om te troosten of mee te spelen. Eerste nacht is onwennig. 2de nacht gaat al beter. Het is goed dat het cirkeltje doorbroken wordt en hopelijk heeft hé ook effect. Mijn tip. Spreek je gevoelens uit in het ziekenhuis. Zit je iets dwars wil je iets kwijt. Zij hebben daar mensen voor rondlopen. Maak daar gebruik van. Sterkte. Nogmaals, heel knap dat je deze stap genomen hebt.
Wilde je even sterkte wensen! Ik weet hoe zwaar een huilbaby is. Voel je niet schuldig, op dit moment kun je niks anders. Hopelijk heeft het het gewenste effect.
Fijn dat je haar zelf kan voeden (hm logisch eigenlijk ) en er 2 keer per dag naartoe gaat. Ben benieuwd of je de komende dagen verandering merkt aan haar. En wat de verpleging/kinderarts van haar vindt. Wat iemand anders al schreef, zou het koemelkallergie kunnen zijn? Al zou ze dan wel meer symptomen moeten hebben denk ik en zou ze altijd al klachten moeten hebben gehad? Gaan ze haar ook verder onderzoeken nu? Oortjes e.d. Ah zonde de oudste ook ziek.... hier destijds ook, de jongste in het ziekenhuis, de oudste doodziek van de waterpokken en mocht dus ook niet naar het ziekenhuis, voelde me zo verscheurd! Het was mooi weer en iedereen was vrolijk maar ik voelde me vreselijk! Toch wel geprobeerd om te genieten van het mooie weer en de rust op de momenten dat het kon (papa in het ziekenhuis en oudste bij opa en oma toen het na een paar dagen wat beter ging). Ik hoop dat dat jou ook lukt, even opladen!
Heel veel sterkte. En idd je moederhart breekt bij het achterlaten van je huilende/krijsende kindje. Maar zo doorgaan was ook geen optie. Hopelijk gaat het brengen wat jullie willen, en wordt het beter. Zet em op. Dapper!!! Ik heb mijn dochtertje na 1 dag weer meegenomen destijds omdat ik een naar gevoel bij de afdeling had en de kundigheid van de vpk die de zorg had voor m'n kindje. En er kwam al snel naar voren dat ze laat had van reflux en mogelijk kma. Dus direct thuis gestart met nieuwe voeding en medicátie en toen ging het binnen een paar dagen beter.
In verband met de hechting zou ik er wel bij willen zijn in het ziekenhuis. Een baby met vreemden achterlaten kan voor mijn gevoel niet goed zijn. Dan huilt ze en komt er steeds een vreemde aan haar bed. Is er gedacht aan reflux, kma, Kiss, etc? Heb je mogelijkheid om erbij te zijn?
Keelontsteking en steeds verkouden en dan de nachten zo bagger? Als de donder naar de KNO dan, niks geen huilbaby-opname! KNO deed hier wonderen.
Dat is helaas gewoon geen optie, ik ben aan t eind van mn latijn na al die maanden, ik móet nu gewoon een paar nachten slapen. Ik wou dat het anders was en ik wou dat ik het zelf kon. Maar ik kan het niet Ze had vorige week keel- en oorontsteking en sinds ze naar kdv gaat regelmatig verkouden. Maar ze huilt al sinds augustus, sinds haar geboorte. En toen was ze nooit verkouden ofzo hoor. Het zijn allemaal losse dingen bij elkaar. Intussen is er weer wat bij gekomen, het houdt niet op zeg. Gisteren had ze al hele rode wangetjes, leek wat koortsig, maar verder niks bijzonders. Toen ik vanmorgen bij haar kwam was ze nog roder en had ze allemaal rode vlekjes op haar handjes/polsen. En ja hoor, verpleging had t ook al geconstateerd dus zal wel vijfde ziekte zijn. Gaat lekker zo Oudste is vanmiddag weer naar school gegaan, zoals verwacht zijn haar klachten vooral door de spanning en de zorgen. Ik vermoedde het al, ken haar intussen goed genoeg gelukkig, maar voor de zekerheid is ze toch even naar de huisarts gegaan. Urine laten controleren, maar alles was goed. Ze mist haar zusje, dus ze komt vanavond even lekker knuffelen in het zh.
Dan papa erbij? Gewoon afwisselen en slapen wanneer je kunt? Een kind onder ouders kan echt hechtingsproblemen krijgen. Niet om je nu nog rotter te laten voelen hoor, maar je kindje zo ineens zonder je is echt te pittig.
Ik ben alleenstaand Carino, dus sta er 24/7 alleen voor. En ik vind t zelf ook k** dat ze daar nu zo zonder mij is, ik ga steeds huilend naar huis als ik haar achterlaat. Dus ik vertrouw er maar op dat de afgelopen 7 maanden sterker zijn dan deze week, qua hechting. Ik moet er op vertrouwen, anders word ik helemaal gek.
Ik vind het vooral zo jammer voor je dat niemand je helpen kan. Vriendinnen, ouders, iemand... Hoe gaan de dagen op het KDV? En ga je door door met de osteo?
Dan heb je zeker een zware belasting, jeetje. Mocht je wat hulp willen, in huishouden, oppas of iets, dan mag je me een pb sturen. Ik zou je graag te hulp schieten, dat gebeurt tegenwoordig nog maar zo weinig. Sterkte hoor, het komt echt goed. Zie dat je in het midden van het land woont, ik ook. Dus durf echt hulp te vragen he!
Ik hoop dat je een bij kunt tanken. Ik zou niet kunnen wat je nu doet zeker niet als mijn dochtertje ook nog eens ziek zou zijn, ze ging direct weer mee naar huis. Ik hoop voor je dat dit de oplossing is en het straks een stuk beter gaat als ze weer thuis is. Toch denk ik ook meer richting een kno arts, vraag in iedergeval of ze daar naar kijken, oortjes, amandelen enz.
Ik heb op zich wel hulp hoor, maar niet voor de nachten. M'n vriendin heeft gisteren voor me gekookt voor ik weer naar het zh ging, m'n ex-schoonmoeder komt morgen bij me poetsen, mn moeder komt regelmatig langs. Maar die nachten...tja die doe ik toch echt alleen, want mijn vriendinnen hebben nou eenmaal hun eigen gezinnen.