Huilbaby - opname ziekenhuis

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wijffie75, 1 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Wat een fijn bericht om te lezen, hopelijk heeft de "reset" geholpen en blijft het zo..

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat de eerste nacht zo goed is gegaan. De keuze is aan jou. Maar ik weet hoe moeilijk die is, want overstappen op KV is geen garantie. Vond BV ook vele malen makkelijker.

3. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Hoe gaat het inmiddels? Ik heb de afgelopen dagen een aantal keren gedacht aan deze post.

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Het is onvoorstelbaar, maar het het lijkt of ze inderdaad het 'reset' knopje hebben gevonden :)

Ze slaapt overdag nog steeds niet zoveel, maar is wel gewoon vrolijk en gezellig. Druk met ontwikkelen, rollen, kletsen etc. Rond een uurtje of 19:15 gaat ze naar bed, zoals altijd. Maar....slaapt vervolgens door tot 6:30 de volgende ochtend!:$ Wow! Enige nadeel, ze is nu gewend aan slapen met een speen, dus ik moet er nog wel 2 keer uit om haar speentje van de vloer te rapen. Maar dan lig ik er een minuut later weer in en slaap weer verder. Halleluja!

Het was een enorm moeilijke beslissing en heb soms nog wel t gevoel 'heb ik er echt goed aan gedaan?', maar dan kijk ik naar m'n vrolijke wijffie en denk 'ja het was goed!'.

Ik snap nog steeds niet hoe het kan en wat er gebeurd/anders is, maar ik ben er wel heel blij mee. En grote zus ook :)

Bedankt voor het meeleven meiden, zowel hier als in m'n pb's, echt superfijn om hier m'n verhaal kwijt te kunnen.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Tip; leg vijf spenen in bed, kan ze er altijd wel eentje vinden ;)

Echt super dat het zo goed gaat nu!!

6. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ik heb zo'n speenknuffeltje eraan, ideaal, ze vind hem eigenlijk altijd en stopt hem zelf terug in haar mondje of sabbelt op een pootje van het knuffeltje:D

Fijn dat het zo goed gaat!!

7. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Wat fijn dat het zo goed gaat!!

8. Goedemorgen

Goedemorgen Actief lid

5 jun 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even een beetje een korte reactie; hier was een opname (van een week) de oplossing. Voor de opname hele dagen huilen, niet slapen snachts óf overdag etc. Eigenlijk hetzelfde zoals bij jou. Tijdens de opname op de een of andere manier omgeslagen. Vanaf de eerste nacht na de opname heeft hij thuis zonder problemen doorgeslapen en ook overdag een vrolijke baby. Ik vond het een hele stap, maar ben ZO blij dat we het gedaan hebben!

9. Goedemorgen

Goedemorgen Actief lid

5 jun 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow Haha sorry, lees nu pas dat jullie het al gedaan hebben en het nu zo goed gaat :) Fijn!!

10. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Haha misschien moet ik dat eens proberen :)
    Maar gek genoeg ligt de speen vaak gewoon vlak naast dr hoofd of handen, maar ze heeft gewoon nog niet door dat ze 'm zelf in dr mondje kan stoppen :)
    Een speenknuffeltje kan ik ook wel eens proberen ja.

Goedemorgen, gelijke ervaring dus, wat fijn!

Vandaag is ze weer voor t eerst naar KDV geweest en ik weer aan t werk. En ook de juffen waren helemaal verbaasd hoe anders ze nu is. Ze heeft voor t eerst in de box gelegen en gewoon op de grond gespeeld. Voorheen wou ze echt alleen maar bij de juf op schoot en anders huilde ze. Nu hebben ze iets vaker hun handen vrij ;)

11. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Weet niet welke speen ze heeft. Maar hier hadden we glowin the dark spenen van difrax. Werkte voor de nacht erg goed, soms vond hij m zelf en anders hoefde mama niet zo in t duister tasten :D

Fijn dat t verder zo'n stuk beter gaat nu!

12. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Glow in the dark spenen, bestaat dat ook al? :) Ik ga eens kijken waar ze die hebben.
    Geen idee wat voor speen ze heeft, een gewone haha. Mijn oudste had geen speen, die pakte haar vingertjes, dus het is voor mij een heel nieuw fenomeen :)

13. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ja zeker bestaan die, een geweldige uitvinding.
    Die van difrax hebben ze overal, kruidvat, etos, prenatal enz.
    Volgens mij moeten ze er ook wel van andere merken. Weet namelijk niet hoe gehecht jouw dochtertje is aan dezelfde speen.
    Hier wilde hij alleen difrax en dan de natural, verder niks.;)

14. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Volgens mij heeft ze een Difrax en een Avent.
    Ze had in eerste instantie alleen nog zo'n klein newborn speentje, ze gebruikte 'm tenslotte toch amper. Maar in t zh gebruikte ze 'm ineens wel veel dus toen ben ik maar een nieuwe gaan kopen.

Deel Deze Pagina