Hoi dames, Hier al maanden een moeilijke slaper. Maar de laatste tijd is het wel erg slecht. Al weken wordt hij heel vaak huilend wakker. We pakten hem dan altijd op en dan slaapt hij bij ons wel snel weer verder en dan konden we hem weer terug leggen. Maar toen hij ook echt wakker werd en dan uren wakker bleef en niet meer wilde slapen zijn we hem in bedje gaan troosten. Nu huilt hij niet als hij naar bed gaat, maar wordt wel bijna ieder uur huilend wakker. We troosten hem even en aai over bol en kusje en soms slaapt hij dan weer een uurtje en soms gaat hij na 10 minuten weer huilen. Als hij zo steeds na 10 minuten weer wakker wordt dan geven we hem wel een flesje en gaat het weer even goed. Gisteren en vandaag paracetamol gegeven om te testen of hij pijn heeft en nog steeds wordt hij bijna ieder uur wakker. Hij heeft niet die periode van uren wakker gehad maar dus wel nog een keer of 6 tot 8 's nachts huilend wakker.. Ik weet echt niet meer wat het kan zijn. Met paracetamol dus nog steeds huilend wakker. En al heel vroeg in de avond (nu al 3 keer) dus dan kan ik ook niet voorstellen dat het al honger is. En aandacht/uitproberen denk ik dus ook niet omdat hij echt huilend wakker wordt en niet al wakker is en dan bedenkt dat hij eruit wil en als we weer weg gaan na troosten is hij heel snel stil.. Maar dan soms na 10 minuten weer huilen.. Hebben jullie een idee wat dit kan zijn? Vind het zo sneu voor hem!
Ooronsteking, keelonsteking, tanden/kiezen? Lijkt me pijn wat erger wordt door het plat liggen waardoor hij elke keer uit zn lichte slaap wakker wordt...
Hij had een maand geleden ongeveer oorontsteking die niet weg ging dus daar heeft hij een kuurtje voor gehad. Toen ging het ook wel weer wat beter. Maar toen zag ik ook wel dat hij aan z'n oortje zat en nu niet.. Zou het dan toch nog pijn kunnen zijn, ook nu met een zetpil. Ik heb hem 240 mg gegeven.. Maar zal inderdaad maar weer afspraak maken bij de huisarts.
Oh ja, en kiezen boven zijn al door en onder zie ik wel al flinke bobbels.. Hoektanden onder staan op punt van doorkomen.. Maar ook hiervan dacht ik dat het dat nog niet kon zijn omdat hij paracetamol heeft gekregen..
Kan ik altijd proberen.. Toen hij laatst verkouden was hebben wij het bedje wel iets verhoogd.. 1 vrij dik boek onder de beide poten. Is dat voldoende of zou dat nog ietsje meer moeten zijn?
Mijn dochter had heeel erg veel last van de hoektanden, ze sliep toen ook nachten niet. paracetamol hielp niet. Ik heb toen een doosje ibuprofen voor kinderen gehad van mn schoonzus uit Belgiƫ (ik kan het hier nergens vinden) dat hielp wel. Succes!
Oh ok.. dus paracetamol hielp bij jullie niet.. Tsja.. hij is hier wel al veel langer aan het spoken. Maar ja, hij heeft boven al de hoektanden en 2 kiezen.. En oorontsteking gehad.. En dan nu al een tijdje de hoektanden onder.. Misschien is het dan inderdaad toch last/pijn.. Als het dan maar idd de tandjes zijn... dat is vervelend maar hoort erbij, gaat weer over en kan ik dan ook weinig aan doen.. behalve Chamodent, dentinox, paracetamol enz en dat doen we al..
Hier helaas ook de ervaring dat paracetamol geen zak helpt tegen tandenpijn. En bij jullie in bed nemen? Hoef je er in ieder geval niet zo vaak uit.
Oh ook al niet.. hmm ok.. Bij ons in bed durf ik niet. We hebben boxspring dus 2 eenpersoonsmatrassen.. en daar kan ik natuurlijk wel een topper voor halen maar ik slaap normaal al super vast maar na maanden slecht slapen ga ik echt in coma als ik eenmaal slaap. Ben bang dag hij zo over me heen klimt en bed uit kan vallen.. Dus dan helaas maar tig keer op en neer.. net ook alweer maar even bij ons genomen en meteen bed verhoogd en groted nachtlampje.. wie weet helpt het.. Morgen mag ik in ieder geval uitslapen.. moederdag!!