heeft er iemand ervaring mee ?? hebben jullie kindjes bijwerkingen gehad ? en zo ja wat waren die dan ?? mijn zoontje moet hoogst waarschijnlijk vandaag aan zijn non stop ab beginnen . tot aan de zomervakantie weer . of hij het in de zomervakantie door moet nemen weet ik nog niet . wij moeten zo meteen naar het ziekenhuis en dan krijgen we het te horen of hij vandaag moet beginnen maar dat is bijna zeker , omdat mijn zoontje bijna altijd ziek is . ze zeggen ook omdat dat komt omdat ze zijn thymus weg hebben gehaald bij zijn 1ste hart operatie . ik hoor graag jullie ervaringen ik weet dat elk kindje er anders op kan reageren . maar ben wel benieuwd alvast bedankt
Mijn zoontje krijgt sinds zijn geboorte ab, de zgn onderhoudskuur. D.w.z. een zeer lage dosering die ervoor zorgt dat hij geen infectie krijgt (heeft nier reflux). De verwachting is dat hij pas rond zihjn 3de eraf kan (als hij zindelijk is). Hij lijkt nergens last van te hebben, behalve dat de dermkrampjes iets heftiger waren dan normaal, wat een van de bijwerkingen kan zijn
Mijn zoon heeft nu 13mnd antibiotica - vanwege de bijwerking . Hij heeft reflux icm een heel trage maaglediging en erythromicine heeft als bijwerking dat het de maaglediging versnelt. Dat is ook de enige bijwerking waar we wat van merken, haha. En iets minder snel ziek dan zijn zusjes of minder heftig.