dit hou ik echt niet lang meer uit!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moedertjevj, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    het is nu al een maand aan de gang,

mijn zoontje slaapt 's nachts bijna niet meer, hij maakt constant een kreunend, brommend geluid, dat is echt wel heel luid!

overdag slaapt hij redelijk goed, dan doet hij dit niet, ik vraag mij af wat er met hem is.

ik slaap dus niet meer, totaal niks meer, want als hij slaapt doe ik mijn huishouden, heeft er iemand aub tips, want ik ga hieraan kapot, ben echt doodmoe!

2. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Slaapt hij wel tijdens dat brommende geluid?

3. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    ja, hij slaapt, want als ik ga kijken, zie ik dat hij effectief slaapt!

4. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Misschien snurkt hij wel gewoon kei hard? En doet hij dit alleen als hij diep slaapt?

Anders doe je zijn slaapkamer deur dicht zodat je het niet hoort.

Anders zou ik het ook niet weten.
    Ik hoop voor je dat er iemand is die dit herkent en een tip voor je heeft.

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Misschien is hij een Happy Wheezer? Moet je maar eens Googelen..

6. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Mijn zoontje sliep 2 weken bij ons op de kamer toen kon ik niet meer slapen van zijn geluiden .
    Hij rekt zich veel uit en ik kon daar niet meer van slapen .Ik laat s`nachts zijn kamerdeur open en die van ons op een kiertje .

7. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    het is echt geen gesnurk hoor, en de deur van zijn kamertje is dicht, het is echt heel luid, hoor!

8. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Als er niks is en hij slaapt gewoon zou ik als ik jou was oordopjes indoen. Dit dempt het geluid een heel eind. Toen Luc nog bij ons sliep werd ik van elk geluidje wakker en werd er helemaal gek van. Toen ben ik oordopjes in gaan doen ( van die gele). De kleine geluidjes hoorde ik niet meer maar als er echt iets was of als hij huilde hoorde ik dat nog wel gewoon.

9. Bri

Bri Niet meer actief

Ik doe het net zoals Majel24, maar vooral omdat m'n lief nogal een snurker is... Ik was eerst bang dat ik de baby dan niet zou horen, maar als er iets is ben ik meestal eerder wakker dan m'n lief.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    dat brommen deed alicia ook in der slaap en het wa s inderdaad zwaar irritant. Blijkt trouwens nog best veel voor te komen dat kleine kindjes dit doen. ik heb het tot 6 maanden volgehouden om haar te laten slapen op onze kamer maar daarna ging ze naar der eigen bed ook snacht en kon ik me slaap inhalen.

11. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    sophie bromt ook best hard, mensen denken dan altijd dat ze aan het poepen is, is dan niet zo. vaak is ze het dan zat of moe

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik ben vrij nuchter lekker naar zijn eigen kamer en muziekje aan (overdag in elk geval) zodat je het niet hoort..

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ervaring hier leert dat je het maanden volhoud hoor :)

maar asl je van het geluid niet kan slapen.. zou ik inderdaad ook vor de oordopjes gaan
    als hij hard gilt omdat er wat is.. dan gaat dat toch wel door die oordopjes heen.

Deel Deze Pagina