@mo1978 ach 1 ding scheelt.. als je wel een huilbaby hebt.. op de een of andere manier val je toch niet om ik begrijp nu in ieder geval veel beter waarom ze altijd zeggen dat moeders nooit ziek zijn ik heb 3 maanden met een dag en nacht krijsend kind gezeten en je gaat gewoon door. je bent dood.. maar je gaat wel door somehow toen het over was heb ik 3 weken lang alle tijd dat zij sliep geslapen. en daarna had ik het gevoel dat ik nog steeds doodop was maar dat slapen niet meer hielp... en ben ik op advies van de huisarts fanatiek gaan sporten. uiteindelijk ben ik een half jaar met "bevallingsverlof" geweest omdat ik gewoon echt niet kon werken toen ze zo huilde en de eerste tijd erna pas toen anne 6 maanden oud was ben ik weer gaan werken en nog steeds.. doodop na een week werken maarja je weet waar je het voor doet he
Hey ik weet niet of je erin gelooft. Maar de spirituele uitleg voor huilbaby's is ook vaak dat ze inderdaad boos zijn uit de engelen wereld weg zijn. ene kant willen ze hier zijn en de andere kant willen ze terug. niet dat ze terug gaan hoor. maar dat wekt verwarring. uiteraard gaat dit niet op voor baby's met een lichamelijke oorzaak. Goed dat je bent geweest. Hopelijk blijft het nu beter gaan.
ik ben net weer terug van de osteopaat. was wel heftig hoor. wat een woede zit er in mijn mannetje. ik kan het gewoon niet uitleggen wat ze gedaan heeft (zo zweverig) maar hij is nu zo ontspannen. Ik ben benieuwd morgen.